selamke

483 80 227
                                    

Bu kitap trol amaçlıdır. GMV (Gerizekalılarla Mücadele Vakfı) başkanı sayın  Mehmet Ali Erbil sponsor olduğu için çok teşekkür ederim. Ve ayrıca bu kitap onun salamlarına ithafen yazılmıştır. İyi okumalar.

Benim adım Nergis soyadım Aksu. (Bu espiriyi anlamadıysanız medyayı izleyin. Yoksa espirisine gülünmeyen adam gibi olcam) Alpır Eferesörfez fanıyım. Hayatım boyunca her zaman gece yatmadan önce Wattpad kitaplarındaki gibi bir aşk hikayem olsun diye dua etmişimdir.
Size tüm kızların hayalini kurduğu lise hayatımı anlatacağım.

Odamdaki horoz sesiyle uyandım. Evet horoz sesi. Alarm işe yaramayınca babam doğum günümde horoz aldı. Onu çok seviyorum.

Bugün okulumuza yeni bir çocuk geliyormuş. Bizde en iyi arkadaşım Hayriye'yle müdürün odasına gidip çocuğu bizim sınıfa alması için tehdit etmiştik.

Üzerimi değiştirirken burnuma mis gibi işkembe çorbası kokusu geliyordu. Annem yine yapmış yapacağını. Giyindim ve neşeyle mutfağa indim. Sarımsak ve sirke soslu işkembe çorbamı içtikten sonra hazırdım artık. Babama zorla çarşıdan aldırdığım balenciaga ayakkabılarımı giydim ve otobüs durağına doğru yürüdüm.

Otobüs geldiğinde çaktırmadan insanları iterek bir yer bulup oturdum. Yol biraz sarsıntılı geçti. O yüzden işkembe çorbası gaz yapmaya başlayınca sessizce saldım.

Okula geldiğimde Hayriye'yle her zamanki el çakışmamızı yapıp sınıfa girdik. Tam sırama oturacakken  erkeklere düşkün olan salak sümmeye önüme çıktı. Bende ona 8 numaralı salak mısın bakışımı attım. O kızdan nefret ediyorum.

O sırada Yusuf geldi yanıma. Sınıfın çalışkanı. Çok efendi, utangaç bir çocuk. O yüzden tipim değil. Yani ben popüler bir kızım ben onun gibi eziklerle takılmam. Biz o sırada Hayriye'yle yeni çocuk hakkında planlarımızı kuruyorduk.

Yusuf: Günaydın Nergis. Bugün yine çok tatlısın dedi utanarak.

Bende hemen cevabı yapıştırdım.

Nergis: Ya özel bise konuşuyoz da gider miseeen?

Cidden salak mı bu çocuk. Özür dileyip yerine oturdu. Her neyse yıha.

Zil çalınca çok heyecanlıydık Hayriye'yle. Umarım kaba, yakışıklı, mal birisi olur diye geçirdim içimden. Yoksa tüm hayallerim suya düşerdi.

Bir süre sonra hoca girdi. Her teneffüs yanına yalakalık için gittiğim sınıf öğretmenimizdi gelen. Bize yeni birisi geleceğini söyledi. Zaten biliyordum ama çok heyecanlıydım. Bunun yüzünden işkembe iyice gaz yapmaya başlamıştı.

Sonra o çocuk içeri girdi. Onu görünce heyecandan osurdum. Allah'tan kimse duymadı çünkü çocuk içeri girince sınıftaki öküzler kişnemeye başlamıştı bile.

Çocuk aynı Wattpad kitaplarındakine benziyordu. Saçları unicorn boku, gözleri iki yaşındaki kuzenimin yeşil bokuna benziyordu. Gerçekten ilk bakışta aşık olmuştum. Hoca kendini tanıt dediğinde pür dikkat çocuğu dinliyordum.

Saçları unicorn bokuna benzeyen çocuk: slm. .s .s  benim adım İsa ama bana kısaca isot diyebilirsiniz.

Eriyordum resmen. Helyum çekmiş gibi sesi beni benden almıştı.

O an diğer dediklerine odaklanamadım bile.

Sırf arka sırama otursun diye arkamda oturan mal handeye oraya oturursan karabasan taş atar diye kandırmıştım. Kendimle gurur duyuyorum.

Tabi çocuk başka boş yer olmadığı arkama oturmuştu. Fakir ama gururlu kız rolü yapmaya başlamıştım bile. Sonra bir el hissettim omzumda ve işte aşk hikâyem başlıyordu.

YazarkenanırdımASDĞSJSŞĞSHSĞSĞASDĞSJSKWJXŞÖSJXĞSKWOALQKZNQLAİSBSOXBAKXNSKXBAKZNKQNSKBSKABXJX

Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim. 👇👇👇


AŞK SİFONU (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin