Bölümü yazarken medya tam olarak moodumdu.
⚠️Bu bölümü okurken yok "sen ahlak bekçisi misin" falan diye -5 Iq ile salak salak şeyler yazmayın. Dediklerimde aşırı derecede haklıyım. Aksini iddia eden tuvalet sifonu. ⚠️
Nergis'ten
Aşk-ı Memnu izleyerek normal olmayan şeyleri zihnimde normalleştirerek hayal dünyamın içine sıçtığım bir günümdü. Sonra o kesmeyince Wattpad'e girdim. Tabi ki bir kötü bir mafyanın evine kilitlediği bir kıza yapmadığını bırakmayıp sonra deli gibi aşık olup "benimsin" demesi çok havalıydı. Bundan daha normal ne olabilirdi ki. "Benimsin" dediğinde iş biter aga. Wattpad daha hoşuma gidiyordu. Çünkü 15 yaşından küçük bir çocuğun bilinç ve bilinçaltının içine etmesini izlemekten daha keyifli bir şey olmazdı. Eğer kötü çocuk olmazsa aşkta olmaz tatlım. Sanat, bilim ve teknolojide ilerlemek mi? .d geri kafalılık. Hey bitchler. Üniversiteye giden bir kızın yazdığı boktan yasak aşk hikayesini okuyup onu zengin etmek varken neden kafamı Victor Hugo'nun kitaplarına yorayım. Salak mıyım ben .d. Ya da iki üvey kardeşin tutkulu aşk hikayesini okuyup, tiktokçuların Bermuda şeytan üçgeni gibi olan sevgililerini öğrenmek yerine neden annemden ve babamdan hayat tecrübelerini dinleyeyim ki. Boşa zaman kaybı. Gün batımını izlemek varken fotoğrafını çekip üstüne de efkarlı sözler yazarım. Hayatı yaşamak budur çünkü. Siyah beyaz efektli fotoğraflar çekip kendimi 20 yaş daha olgun gösteririm. İlerde evleneceğim adamla beni kıskanıp birbirlerini öldürmesini izlemek varken neden onunla dünyayı gezmeyi hayal edeyim ki. Bir kıyafet alırken bana yakışıyor mu? Yaşıma uygun mu diye bakmam. Ne modaysa onu giyerim. Hatta anneme almadığı için 1 hafta lanet okuduğum asma kilitli kolyeyi almayınca oturduğumuz evin garajının asma kilidini ve alt komşunun köpeğinin zincirli tasmasını alıp kombinledim. Çok güzel oldu. İşte hafta sonum böyle geçiyor. Peki ya sizinki?
Sinirlendim yazarken. Şuan bunları okuyan kişinin bir kız olduğunu ve en fazla 17 yaşında olduğunu biliyorum. Ve sana sesleniyorum. Aptal aptal aşk dizileri izleyip dünyayı kurtaracak bir icat yapma kapasitesine sahip o güzel beynini kirletme. Eğer bir şey yapmak, söylemek, düşünmek istiyorsan bunu ailenin karşısında sesli bir şekilde yapsam bana ne derler diye düşün olur mu? Tek yaptıklarının telefonu koyup karşısında dikilmek olan tiktokçuların ya da Wattpad'deki aşk hikayelerinin hareketlerini veya düşüncelerini benimsemek yerine gidin olgun bir büyüğünüzün yanına onu dinleyin. Odamdaki kitaplığımda "Kötü çocuk" veya "asansör" gibi kitaplar yerine Ransom Riggs, Sherlock Holmes, İlber Ortaylı, Michael Ende gibi yazarların olmasından mutluyum. Eğer çok meraklıysan aşk okumaya "Belalım" "Sert Çocuk" "Asi" "bad boy" falan (daha yaratıcılarıda vardır tabii ki) gibi saçma sapan %99'u şiddet ve cinsellik içeren aşk'ın yanından bile geçmeyen aşk (!) kitapları okumak yerine, Çalıkuşu okusan bence senin için daha faydalı olur. *Wattpad'de bir kitap okurken yazan kişinin "de" bağlacını doğru koyup koymadığını sorgulamadan önce ne okuduğunuzu sorgulayın* .Kısaca bunu okuyan her kimsen eğer bu tüm dediklerimin hepsini yada bir tanesini bile yapmış olsan, bunun farkına varıp hayatının geri kalanını kendini zihnen yok etmek yerine medyanın sana taktığı pembe gözlükten kurtulup gerçek gözlerinle bakmaya çalış. Emin ol bende pembe gözlük takan birisiydim. Bir gün yere düştüm ve pembe gözlüğüm kırıldı bende onu çöpe attım ve bir daha yenisini almadım.
Şimdi okumam gereken bir kitabım var. Gerçek bir kitap. Kendinize ve beyninize iyi bakmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SİFONU (TAMAMLANDI)
HumorAZ BÖLÜM OLDUĞUNA BAKMAYIN TAMAMLANDI. OKUMAYAN BİN PİŞMAN! Şaöziapxnşağaöziqmzpanlzöz içeri girin anlarsınız zencilerim.