@Artemis14010

75 8 5
                                    

Astăzi vă voi vorbi de-o carte care m-a impresionat foarte mult pentru povestea ei, pentru cuvintele ei care sunt sigură că vin din inima scriitoarei.
       Cartea ii aparține lui Artemis14010 , o tânără și  talentată scriitoare. Aceasta și-a făcut intrarea pe scena Wattpad-ului în luna Ianuarie a anului 2018. Cartea ei " Malach " , este ușor asemănătoare cu cartea " Malakai " , însă ea a decis să o facă unică în toate sensurile.
        Myra Evans e o tânără absolventă a unei facultăți de Medicină. Iși caută un post de muncă unde poate fii plătită decent și din care să poată trăi. De la amabila doamnă Lynn , aceasta trece la un pacient neobișnuit.
        Malach Knight suferă de schizofenie și sindromul bordline, amândouă sunt boli grave care afectează sistemul nervos. Acesta refuză să își ia pastilele sau să comunice cu asistentele medicale angajante la domiciliu. A tentat de numărate ori să își ia viața, însă mereu a fost în zadar.
          Însă între cei doi se înfiripă ceva, însă nu aveam încă această convingere. Îi mulțumesc lui Artemis14010 că a scris această minunată carte, sperând că o vom citi finalizată destul de repede. Sper că sfârșitul cărții " Malach " să îi aducă pe cei doi împreună,  pentru că nu aș vrea să plâng așa cum am făcut-o cu sfârșitul cărți " Malakai " .
             De accea îi urez mult succes în continuare, aștept cu nerăbdare noi capitole și îți mulțumesc că m-ai lăsat să scriu aceste cuvinte despre cartea ta.
  I-am cerut de asemenea să ofere un mic sfat pentru scriitori începător:
• " Le-aș spune să nu fie descurajați, fiindcă la început o să aibă numeroase motive. "
       Acestea a fost micul sfat oferit vouă, de aceea vă aștept săptămână viitoare cu un alt scriitor care merită promovat. Pentru orice sugestie vă rog să lăsați un comentariu , iar eu voi răscoli printre secretele cărților sale.

~Miha

SfaturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum