Astăzi voi aduce o nouă poveste interesantă, cu emoții transmise în fiecare frază, persoanje unice și o poveste care te va lăsa fără cuvinte.
Cartea ii aparține lui LexaEAG , o scriitoare în căutarea fericirii. Aceasta și-a făcut intrarea pe scena Wattpad-ului în luna Iunie a anului 2017. Cartea ei " Suflet pierdut " este unică din punct de vedere al acțiunii, fără să găsesc cărți cu același subiecte.
Un oraș nou înseamnă o viață nouă, însă tânără Aiyane rămâne ușor legată de trecutul ei. Împreună cu Dima, fratele ei, aceasta descoperă mici plăceri și își fac noi prieteni.
Enzo era tipul de băiat care știe ce vrea de la viață. O întâlnire bruscă în avion cu o tânără fată îi va schimba percepția despre viitorul lui , însă își dă seama că deasupra ei planează încă umbrele unui trecut urât.
Sperăm că din vecini de casă vor ajunge să trăiască în aceiași casă împreună cu copiii lor, fiindcă cei doi formează un cuplu frumos din doua persoane opuse, însă asemănătoare. Îi multumesc lui LexaEAG pentru această carte scrisă minunat, sperând că o voi citi în curând finalizând-o.
De accea îi urez mult succes în continuare, aștept cu nerăbdare noi capitole și îți mulțumesc că m-ai lăsat să scriu aceste cuvinte despre cartea ta.
I-am cerut un mic sfat pentru scriitorii începători, iar acesta este răspunsul ei:
" Ai încredere în tine! Închide ochii și golește-ți mintea. Trage adânc aer în piept și visează. Amintește-ți ce te-a determinat să scrii și motivul pentru care ai decis să scrii în continuare. Scrie, șterge, recitește și apoi ia-o de la capăt. Informează-te despre ceea ce scrii. Dezvolta-ți cartea pe zi ce trece și cultivă-te pe tine în același timp. E un întreg proces ce te schimbă doar în bine, te determina să evoluezi, să crești împreună cu cartea ta.
Nu te da bătută! Vor fii zile în care te vei confrunta cu realitatea și vei descoperi că nu toți apreciază ceea ce crezi. O persoană din 100 te va face sa te îndoiești de tine, de cartea ta, de potențialul tău, chiar dacă restul de 99 te va ridica în slăvi, tu vei vedea doar aceea persoană care nu îți apreciază cartea din diverse motive. Cu timpul o să-ți dai seama cu ușurință care sunt criticile constructive și care sunt răutățile gratuite.
Visează și creează. "Îți mulțumesc pentru acest complex, motivațional și cu bune intenții sfat. Sper că cititorii noștri vor reuși să înțeleagă pe deplin cum este să treci prin procesul creări unui cărți.
Ne vedem peste alte două săptămâni cu o nouă carte și un nou sfat. Între timp vă aștept comentariile cu scriitori care merită promovați pentru cărțile lor.
~Miha
CITEȘTI
Sfaturi
Randomㅤ Urmați-o pe Cenușăreasa la bal, unde veți găsi împreună toate răspunsurile pe care le căutați. Sunteți gata să porniți în această aventură fantastică? ㅤ DESCHIS [ ] ㅤ ÎNCHIS [x]