1.

462 38 3
                                    

Jimin:

Sebeim fogva tértem haza, ruháim fájdalmasan, kissé felsziszenve dobtam félre. Zuhany alá áltam, engedve rá hideg vizet, próbáltam nem sírni.

Ronda vagy Jimin, fogd fel. Ezt érdemled, többet nem...

Mondta belső hang fejembe, fülem befogva hesegetem el, szemeim lehunyva vártam.

Fölösleges, dagadt, hájas, ronda vagy Jimin, senki sem szeret. Soha sem fognak, ne reménykedj.

Könnyeim letörölve léptem ki, tükörbe nézve sem jobb a látvány. Mindenhol lila foltok, fel dagadt a szemem, szám fel szakadt. Szánalmas vagyok, gyenge, magamat soha sem tudtam megvédeni.  Inkább elfordultam, szobámba indulva vettem ki random ruhákat, majd feküdtem àgyba. Végre egyedül voltam, nyugodt hangulat, csend volt.

Másnap

Reggel fáradtan keltem, kedv nélkül. Mindig fájt mindenem, alig bírtam mozdulni, viszont suli van. Második utàlt helyem, az első itthon lenni. Mikor szüleim itt vannak, mosolyogva fogadnak, adják reggelit. De a mű mosoly mögött nem szeretnek, látszatot keltve élnek velem.
-Jó reggelt Jimin, pirítos van. -rakta elém anya.
Hányigerem lett, félre ne értsétek. Finoman főz anya, viszont elhízhatok jobban.
-Köszi anya, rosszul vagyok most. Igérem később megeszem. -pakoltam el zacskóba.
Bólintott egyet, utána utamra engedve indultam suliba.

Osztályba lépve szintén rosszindulatú szavak fogadtak, sértések, gúnyolódások sokasága. Figyelmen kívül akartam hagyni, levegőnek nézni őket. Mikor valaki kihúzta széket alólam, így padlóra estem. Nevetni kezdtek, fotózni, videózni ezt, a fiú pedig vigyorogva lökött el.
-Elég, csend! Új fiú érkezik, olyan cuki, helyes, hogy már most rá másznék.- szakította félbe Jisoo.
Tudni kell, hogy ő a suli legszebb lánya. Akiért szinte olvadoznak, hajtanak rá, amit persze élvez. Viszont tekintettem inkább fiúra szegeződik, igaza volt. Tökéletes, izmos, cuki, helyes, van benne kis szexi beütés.
-Szia, Jungkook vagyok. Esetleg segíthetek? -nyújtotta felém kezeit mosolyogva.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tökéletes vagyWhere stories live. Discover now