ilk görüş

147 1 0
                                    

Sınıfa giren yeni öğrenciyle beraber ders bıçak gibi kesildi.Kumral,dalgalıyla düz arası uzun saçları;çekik,koyu kahverengi gözleri;dar,koyu lacivert kot pantolonu;hardal sarısı kar botları;siyah deri ceketiyle tamamlanmış olan kız Selim Hocaya selam verip,pencere kenarı en arka sıraya oturdu.Konuşmalar başlayınca Selim Hoca sınıfı susturdu.

"Sessiz olun."

"Hocam bu kız kim?"

"Oğlum ayıp öyle bu kız kim diye sorulur mu hiç.Kalk kızım,tanıt kendini."

Selim Hocanın tahtaya kalk çağrısı yapan eliyle beraber yeni kız oflayarak ayağa kalktı.

"Baran Hazan."

"Baran mı?Baran erkek ismi değil miydi lan?"

Sınıftakilerin gülüşlerini Selim Hoca susturdu.

"Size ne oğlum kızın adından,dersinize bakın siz."

___________________________

"Hadi be Yağmur,hadi aslanım be,bir üçlük be!"

Tribünlerden gelen bağırışların eşliğinde atılan üçlük salondakilerin daha çok bağırmalarına yol açmıştı.

"Yağmur!"

Son düdükle soyunma odasına doğru ilerleyen Yağmur'un çarpık gülüşü tribünlerdeki kızları kendine bir kez daha hayran bıraktırmıştı.

"Ah,bir de derslerin iyi olsaydı be Yağmur."

"Anne!"

"Tamam oğlum,kızma."

Gülümseyen annesine sarıldı.

"Leş gibi kokuyorsun terli terli."

"Tamam Sevda sultan,anladım,duşa girmeye gidiyorum.Tamam?"

Okuldan çıkarken karşıdan gelen kızı gördü.Büyük,beyaz kulaklıkları;siyah sırt çantasıyla ona doğru yürüyordu.Perçemi sol gözünü kapatmıştı,sanki bir şeyler düşünüyor gibiydi.Aniden kafasını kaldırınca göz göze geldiler.Kız yüzünü kapatan sol perçemini üfleyerek savurdu,önüne bakarak yürümeye devam etti.Ama Yağmur donup kalmıştı.
Hiçkimse Yağmur Hazar'ın hareketini çalamazdı.

BaranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin