SUGA POV.
ma trezesc de dimineata si o văd pe Corni cum doarme precum un înger, era adorabilă sincer să fiu încă nu imi pot imagina ca ea chiar e iubita mea, o ador pe fata asta, decid să ies din camera și să îi pregătesc ceva. Intru în bucătărie și acolo îl văd pe Tae care era tot un zâmbet
- mai mai, avem un îndrăgostit aici
Tae: dap, spune ei și zambeste iar
- WOW, Nu-mi spune
Tae: ba da
- bravo bro, ai stat la ea?
Tae: ei bine, am avut niște probeme..
- ce probleme
Tae: pai tot a început după ce i-am cerut Antoniei o întâlnire..................După ce mi-a povestit tot ne-am apucat să facem micul dejun să-i usuram treabă lui Jin, chiar ma bucur ca însfârșit are și Tae o iubita pe care chiar să o iubească.
BEEA POV.
ma trezesc și ma uit la ceas era 11:20 wow.. Se pare că eu chiar dorm nu gluma..
Ei bine, ma ridic din pat și fără să vreau din cauza ca am fost somnoroasa am intrat în camera în care Cornii mi-a spus să nu intru, in acea camera erau tablouri cu ea, tatăl ei și o femeie evident dacă era mama ei o recunoșteam dar nu, nu e ea e altă femeie, acea camera era plina de cioburi și de acte asa ca decid să o sun repede pe Corni pentru ca sigur ea nu stie asta.«convorbire telefonică»
-yaaa trezeste-te repede
Ea: spune, sunt trează
- sti camera în care mi-ai spus să nu intru?
Ea: da, spune
- din ce mi-ai spus, cea camera trebuia să fie cu amintirile voastre nu?
Ea: da, asa este
- ei bine nu ea asa, am gasit o poza cu tine cu tatăl tau și cu o femeie care nu mama pe care o sti, pentru ca dacă era ea o recunoșteam
Ea: ce??? Cum adică nu era ea??? Ce mai era acolo??? Stai ca vin acolo acum
- ok, te astept«convorbire telefonica terminată»
CORNI POV.
după ce am terminat de vorbit cu BEEA
Am ieri repede din camera și am plecat spre ieșire spunându-le băieților ca trebuie să merg repede până acasa. Pe drum imi tot apărea în față o femeie plină de sânge, m-am panicat ce-i drept și ma rugam să ajung cât mai repede acasă la tatăl meu și se pare că chiar asa a fost, ajungă acasă intru repede în casa și ma în drept spre camera tatei rămân uimită când văd ce e acolo beea citea ceva foi și se uita spre mineEa: corni.. Uite.... , spune ea și imi maneaza un tablou și o foaie, i-au tabloul și ma uit la femeia din el sinceră să fiu mi se părea asa cunoscută dar nu imi pot aduce aminte de ea, parcă cineva Nuu ma lasa să imi aduc aminte, după i-au și citesc Foaia. După ce citesc Foaia nemai putând să stau în picioare când jos, acea fișa făcea parte dintr-un dosar, acolo scria cum ca actuala mea mama mi-a ucis adevărată mea mama doar pentru avere, deci teoretic am trăit în minciuna și faza cu jhope care e??
- beea.. Te rog mai citeste ceva, gasesti ceva în legătură cu jhope?? Ajuta-ma beea!!!
Ea: acum citesc
După ceva timp beea imi maneaza o fișa pe care scria că jhope e fratele meu de sânge??? Ce naiba???? Acea femeie... Acea femeie, mama lui jhope... E... E... E ȘI MAMA MEA????
- BEEAAA AJUTA-MA SIMT CA MOR, AM TRĂIT ÎN MINCIUNA!!! spun eu și încep să plâng.
CITEȘTI
꧁𝑺𝒐𝒓𝒂 𝑫𝒆 𝑰𝒅𝒐𝒍꧂➪☯︎
Teen Fiction-𝒖𝒊𝒕𝒂-𝒕𝒆 𝒊𝒏 𝒐𝒄𝒉𝒊𝒊 𝒎𝒆𝒊 -𝑶𝒌, 𝒔𝒊 𝒂𝒄𝒖𝒎? -𝑰𝒏𝒅𝒓𝒂𝒈𝒐𝒔𝒕𝒆𝒔𝒕𝒆-𝒕𝒆 𝒅𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝔼𝕤𝕥𝕖 𝕧𝕠𝕣𝕓𝕒 𝕕𝕖𝕤𝕡𝕣𝕖 ℙ𝕒𝕣𝕜 𝕔𝕠𝕣𝕟𝕖𝕝𝕚𝕒, 𝕠 𝕗𝕒𝕥𝕒 𝕕𝕖 22 𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕚 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕠 𝕧𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣𝕒...