Ziua în care ei au murit...
"Este o zi rece de decembrie , puteai simți asta chiar și prin cele trei straturi de îmbrăcăminte,am venit de la mătușa Lexa la care am fost să o ajutăm cu masa de Crăciun și cu bradul. Acum stau lângă șemineul de acasă , și încerc să mă dezgheț bând o ciocolată caldă . O văd pe mama agitată și lacrimile mai aveau puțin să-i cadă din colțurile ochilor...
-Mamă , ce se întâmplă?..
-Bunica ta, a făcut stop cardiac și acum se află în stare critică la spital..spune și bufnește în plâns..bunica..bunica mea este pe moarte ?
Se pornise un viscol puternic și era vizibilitate aproape zero, mă gândeam ca mama să nu facă vreo prostie.
-Eu și tatăl tău mergem la spital ai grijă de tine !
-Mamă..
-Niciun mamă ! Am tăcut pentru că nu mai avea rost să mă constra zic cu ea...Peste câteva zeci de minute...
Viscolul se întețea iar panica crește în mine din ce în ce mai mult..trebuia măcar să mă sune până acum . Deoadată aud telefonul vibrând , îl iau repede cu speranța să fie mama dar nu era un număr necunoscut..
-A-Alo?
-Bună seara ! Dumneavoastră suteți Anastasia Stone ?
-Da eu sunt , s-a întânplat ceva ?
-Părinții voștri au făcut accident , au intrat în pom , din cauza vitezei mari pe care o aveau au intrat în depășire , apoi au derapat și au făcut contactul dur cu pomul , tatăl dumneavoastră a murit pe loc , iar mama în drum spre spital..
-Este o glumă nu ? O glumă proastă vă rog să mi-o dați pe mama la telefon acum!
-Îmi pare rău !...spune și închide telefonul..Am simțit că mor , am căzut în genunchi și am început să plâng și să le strig numele , îmi smulgeam păr din cap dar nu mai conta , mama și tata erau morți ? Nu se poate este imposibil , ei sunt pe drum cu bunica teferi și sănătoși...pe cine păcălesc ? S-au dus...inima mea s-a spart și s-a împrăștiat în mii de bucăți , și niciodată nu mai poate fi lipită la loc. De ce ? De ce ei? .. De ce eu?
~De ce?~
CITEȘTI
My little brother.
Mystery / Thriller"Bucuria nu exista aceasta este doar o iluzie , a propriei minți "