Dupa ce am plecat de la facultate , m-am dus la sala de box , unde Mark , antrenorul meu mă aștepta .
-Bine ai veni Sia !îmi spune el în timp ce ne salutam bărbătește , de mica am fost ca un băiat , și asta mi-a plăcut cel mai mult la mine.
-Salut Mark bătrâne ! Auzi ? Mă poți ajuta cu frumusețea asta ? Spun și arat spre rana de pe obrazul stâng .
-Sia , ce ai mai făcut și de data asta ?
-Eu ? Nimic ! Ba chiar am fost lovită când incercam sa opresc o încăierare , intre doi băieți mai mari decât mine de la facultate și așa m-am ales cu o recompensa destul de buna , n-a fost rea lovitura , au avut însă noroc că eram calma .
-Imi dau seama cat noroc au avut , însă de ce te-ai băgat intre ei?
-Vroiam să-i opresc , pentru că dacă mai continuau așa se omorau reciproc , așa că m-am ales , cu o detenție frumoasa din partea boșorogului de Collins .
-Acum aduc trusa Sia! Mi-a spus și a dispărut din raza mea vizuala , m-am întors pe călcâie și m-am așezat pe banca , mi-am pun coatele pe genunchi și am început să mă gândesc la ce s-ar fi întâmplat dacă i-aș fi spus lui Mark cine m-a lovit .
Tipul ăla care m-a lovit , piciul ăla care se crede regele facultatii , dar îi este frica de o fata , acela este nepotul lui Mark , Damon Queens , nu iam spus lui Mark pentru că știu cât de mult îl iubește el pe pusti , chiar daca este un badaran , și știu că ar fi intrat în probleme mari cu unchiul sau .
-Nu te mint , o sa te doară Sia ! Spune Mark in timp ce pune un lichid galben pe pansament , și mi-l pune pe obraz . Strâng din dinți , și îl înjur mintal pe Damon pentru asta .
După ce termină îmi pune un bandaj pe obraz, și la mâini .
-Stiu că vrei sa te descarci așa că distracție plăcută ! Sa nu-mi mutilezi elevul ! Stiga amuzat dar totodată serios.
-Nu promit nimic bătrâne ! Spun zambind ușor . Dar imediat îmi piere când văd cine intră in sala de box...
CITEȘTI
My little brother.
Mystery / Thriller"Bucuria nu exista aceasta este doar o iluzie , a propriei minți "