Takže začnu asi takhle... Jsem Natalia Mayfield, je mi 15, za chvíli už 16 a jsem obyčejná holka. Chodím na hereckou školu tady v New Yorku a to je asi vše podstatné co potřebujete vědět. Jo málem bych zapomněla, miluju seriál Stranger Things.
________________________________
Pohled Nat
4. července
Dnes je den D, nebo spíš B.
Dneska je můj velký den, protože oslavuji své 16 narozeniny které mám dneska.Ráno jsem se probudila v 7:00 a šla udělat ranní hygienu. Pak jsem se ještě převlékla a vyrazila po schodech dolů do kuchyně, kde už na mě vesele čekala mamka.
,,Dobré ráno zlatíčko. Jak se vyspala?" zeptala se. ,, Jo dobrý, ty?" ,,Taky, dívej co jsem pro tebe připravila na snídani" řekla a dala přede mě plný talíř krásně nazdobených lívanců. ,,Jee, mami děkuju moc. Tohle úplně miluju" ,,nemáš zač a teď už jes, nebo ti to sním 😂"
Tak jsem se pustila do jídla.Jakmile jsem dojedla tak jsem si šla ještě rychle uklidit a nachystat věci na oslavu. V 9 totiž měli přijít moje nejlepší kamarádky Emma a Stephanie. Kdybyste se divily proč tak brzo, tak je to protože ve 12 odejdou a začne rodinná oslava. Takže tak no.
Když už jsem měla vše hotové tak jsem si na chvíli sedla k mobilu a podívala se kolik je vlastně hodin. Bylo už 8:50. Zbývalo mi ještě deset minut takže jsem si zapla Tik Tok a hned na mě ve for you vyskočilo Noahovo nové video. ,,bože on je tak hezu" řekla jsem si vduchu a projížděla jeho účet. Po chvíli už slyším zvonek takže jdu dolů otevřít. Jakmile otevřu dveře tak tam uvidím stát Em a Steph. ,,Ahoj holky" ,,ahoj" řekly sborově.
Obejmuli jsme se a vydali se nahoru do mého pokoje. ,, Tak se tady usaďte dámy" řekla jsem a ukázala na postel. ,,Tak co budeme dělat?" Zeptala se Steph. ,,Hhh já mám nápad" vyhrkla ze sebe Emma. ,, A jakej?" řekly jsme nastejno já a Steph. ,, Zahrajeme si Nikdy jsem..." ,, Tak jo, já najdu nějaké otázky." řekla jsem. Tak jsme si teda navzájem dávali otázky a protože nám ještě nebylo 18, tak jsme si místo alkoholu braly chipsy. ,, Taak třeeba, jo tuhle. Nikdy jsem neměl crush na nějakou celebritu." Tak samozřejmě že si všichni vzali brambůrku. ,, A na koho?" zeptala se ještě Emma. ,,Mě se mg líbí Jack Grazer." začala Emma. ,, Mě zase Árón Piper" dodala Steph. ,, No a já mám zase oči hlavně pro Noaha, pro Finna taky ale Noah o něco vede." řekla jsem.
Dál jsme hráli a až nás to přestalo bavit tak jsme dělaly zase nějaký jiný blbosti hrozně rychle to uteklo a už bylo 11:45. Tak jsem ještě naštěstí stihla otevřít ty dárky od holek ale pak už musely jít na bus. Bylo asi 12:10 a už přicházeli hosti. Jako první přišla babička s bráchou a jeho přítelkyní a pak přišel strejda teta atd... . Když bylo okolo 1 tak jsme měli oběd a po obědě jsme si povídaly a až potom bylo po všem jídle tak jsem se rozhodla jít převléct do šatů. Takhle vypadají 👇🏻
Zrovna když jsem už byla převlečená tak jsem slyšela zvonek. ,,To bude asi ještě nějaká teta" řekla jsem si vduchu. Počítala jsem s tím že mamka už otevřela. Takže jsem se ještě navoněla a vyšla z pokoje. Jak jsem šla po schodech dolů tak jsem myslela že se vyvrátím protože u vchodových dveří stál on. Noah Schnapp.
Napřed jsem nechápala co tu dělá ale hned po chvilce mi to došlo.~Flashback~
Je 5. února a já si jen tak projíždím ig když v tom na mě vyskočí že Noah vydal nový příspěvek. Hned jsem ho rozklikla. Stálo tam že dělá nějakou "soutěž" o to ke komu přijde na oslavu narozenin. Výherce mohl být jen jeden takže moc velká šance nebyla, ale i tak jsem se zapojila a doufala že se mi třeba vyplní sen.
~End of flashback~
Rychle jsem se z přemýšlení vrátila zpět do reality. Přišla jsem k němu a asi jeho manažerovi. ,, Ahój" přišel zamnou Noah a obejmul mě. ,, A-ahoj" odpověděla jsem a objala ho nazpět. Jakmile jsme se odtáhli tak se na mě mamka podívala výrazem jako " to si že mě děláš srandu, kdo to je?" Takže jsem hned řekla ,, uhmm jo Tohle je Noah..." mamka mu podala ruku a řekla ,, ráda tě poznávám" ,, Já Vás taky" usmál se. ,, Moc ti to sluší mimochodem" zašeptal mi do ucha.,, děkujuuu". ,, Tak jo počkej já se jen domluvím s Markem (manažerem) co a jak." ,, jj já zatím něco vyřešil s mamkou" odpověděla jsem.
Pohled Noaha
Nat je hezká holka. Taková by se mi líbila.
No nic. ,, No takže já tady asi teda budu s tebou" řekl Marek. ,, Nee... to je vpohodě já to tady zvládnu sám je mi skoro šestnáct. Myslím že se o sebe umím postarat." ,, No jak chceš tak se třeba můžeme domluvit že si tě v 5 vyzvednu." ,, ok no"Pohled Naty
,, Naty prosimtě můžeš mi říct o co tady jde?" ,,Nooo ono je to na delší vyprávění a já teď nemám čas. Takže ti to řeknu potom. Promiň" ,, Dobře no, ale nezapomeň že tady máš i jiné hosty a né jen toho kluka." ,, Neboj mami, vím o tom."Pak už teda mamka šla zpět za ostatními a já čekala na Noaha.
Jakmile domluvil s jeho manažerem tak šel zamnou a chytl mě za ruku a řekl ,, tak a už jsem jenom tvůj" a udělal takovej ten jeho roztomilý úsměv. ,, Tak jo, tak pojď" řekla jsem a taky se usmála.Šli jsme ke mě do pokoje a já potom zavřela. ,, Tak jo co chceš dělat" zeptal se. ,, Takže můžeme si třeba něco zahrát na xboxu a potom třeba kouknout na nějakej film?" ,, jo, jasně" řekl s úsměvem. ,, Tak jo mám tady: Fifu 2020, nějakou Zoo, Ufc, mortal combat, GTA IV. a Just Dance. Takže něco vyber." ,, Tak můžeme napřed třeba to GTA a pak Just Dance." ,,Okey"
////////////////////////////////////////////
To be continue...
Omlouvám se za chyby. Tohle je první část mého nového příběhu o Noahovi. Doufám že se vám tento příběh bude líbit a budu moc ráda za ⭐️ a komenty.
Vaše Nat💕
ČTEŠ
Birthday wish [Noah Schnapp ff]
FanfictionAsi stačí říct jen to že tento příběh je s Noahem.😅💘