Takže jsem teda zapla telku a xbox a potom zapla hru.,, Chceš první nebo jak? Hrál jsi to už někdy?" zeptala jsem se. ,, Ne ještě ne." Tak já ti to teda vysvětlím a pak můžeš hrát. Budeme se střídat" ,, ok, tak vysvětluj😄."
Vše jsem mu teda vysvětlila a asi pět minut hrála, pak jsem mu to teda dala ať to zkusí. ,, No a tady zaboč doleva , zaboooooč. No super, jsi to přejel tu odbočku😂." řekla jsem. ,, Tak pardón že s tím moc neumím😂" ,, To neřeš, mně to poprvé taky nešlo. Hlavně mi neznič auto. Nemám peníze na další😅"
,, Dobře budu se snažit teda"Pak hrál asi 10 minut a už mu to celkem šlo.
,, Tak jo teď už jdu na řadu já" Noah byl ale tak zažraný do té hry že mě evidentně moc neposlouchal. ,, Halooo, teď jaaa" zopakovala jsem a stoupla před televizi aby přeze mě neviděl. ,, Achjo, tak na no" řekl a předal mi ovladač. ,, Alee Šnupík se nám naštval jak malý děťátko v obchodě když mu rodiče nekoupili to lízatko co chtěl😂." řekla jsem a začala se smát. Noah mě ale začal lehchtat tak že jsem málem spadla z postele. ,, To máš za toho Šnupíka😂🤣" a dál mě lechtal. ,, Pr-os-iiim d-os-t. Jaa už ne-můžu.🤣" ,,A co za to?" ,,Co jen budeš chtít" odpověděla jsem mu. ,, Taak třebaa... (vím nad čím všichni přemýšlíte, ale ještě si budete muset počkat. To jsem ale potvůrka co?😂) ... abys mě nechala hrát ještě místo tebe😂" ,, No dobře no🙄"Noah ze mně teda slezl a já mu dala zpátky ovladač. ,, Počkej....na" a vrátil mi ovladač zpátky. ,, To byla jen sranda přece nebudu na tvé oslavě jenom hrát nějakou hru." řekl ještě
,, Tak díky teda" a usmála jsem se na něho.Hrála jsem asi 10 minut. ,, Nechceš teď ten Just Dance? Jo akorát tě ještě předem varuju že neumím vůbec tancovat." řekla jsem. ,, Jo proč ne. Já taky neumím moc tancovat, takže buď vklidu" ,, Aaha takže to na těch Tiktocích je kdo? Nejakej profesionální tanečník kterej vypadá přesně jako ty?" ,, Hah😅tak díky za kompliment😊" na to už jsem se na něj jen mile usmála a zapla Just Dance.
Tak jsme tancovali asi na 3 písničky pak jsme už totiž nemohli. ,, Náhodou netancuješ tak špatně jak jsi říkala."
,, Díky😊, tak jo co teď? Já už totiž fakt nemůžu a jak tak koukám tak ty taky ne😂" Já nevím tak třeba můžeme kouknout na ten film." ,, Jj akorát kolik je hoď ... počkej to už jsou 3? Já musím ještě na chvíli dolů abych nedostala nadaný že jsem jen s tebou." Tak ok. Můžu jít s tebou?" ,, Tak to je snad samozřejmý😁. Přece tě tady nenechám. Akorát se mi tam moc nechce, protože tam bude jedna moje strašně protivná sestřenice která si ze mně vždycky dělá srandu protože nemám v mém věku kluka." Tu poslední větu už jsem řekla docela sklesle. ,, Víš co já mám nápad, teda jestli by ti nevadilo udělat si zní srandu?" řekl Noah. ,, No to rozhodně nevadilo. Tak jo povídej."
,, Takže říkala jsi že se ti směje kvůli tomu že nikoho nemáš. Za 1. je to od ní dost hnusný a stupidní, protože na tom není nic špatného. A za 2. zná mně?" ,, Jasně že zná😄" ,, Tím líp protože co by asi řekla na to kdyby jsi za ní přišla s klukem a ještě k tomu semnou jako známější osobou?😂" ,, No tak to nevím, ale vím že by to asi nerozdejchala protože je do tebe blázen.😂" ,, Takže můžem teda udělat to že bych si teďka na chvíli zahrál tvýho kluka?" ,, Že váháš" odpověděla jsem a vduchu si řekla ,,škoda že jen zahrál🙁",,Tak jo můžeme jít dolů." řekla jsem. Chytl mě za ruku a šli jsme po schodech dolů do salónku kde byli hosté. Přišly jsme tam ruku v ruce a jen sledovali pohledy babičky, tety, strejdů atd...
,,Takže ahoj všichni já jsem vám jen chtěla představit tady Noaha. Mýho kluka a otočila jsem se na něj a usmála se.
Když v tom už jsem slyšela Nicol mojí "úžasnou" sestřenici jak říká ,, No to asi těžko vždyť je to Noah Schnapp a ty jsi nula. Takže to nemůže být pravda"
,,Takže za 1) Nat není nula, je to úžasná holka a za druhé jestli jí to nevěříš tak se podívej" řekl a políbil mě.Úplně předevšemi. Napřed jsem byla zaskočená ale pak jsem si to už jen užívala. Jakmile jsme se odtáhli tak jsem mu ještě zašeptala do ucha ,, Díky, záchránil jsi mě😅" ,,Není zač, rád jsem ti pomohl😊." Pak už jsme si jen sedly a dali si dort. Pak jsem si otevřela dárky, akorát ne dárek od Noaha, protože ho prý zapomněl nahoře tak že mi ho dá až potom. Jak mi předávala dárek babi tak mi zašeptala ,, Dobře jsi si vybrala. Vypadá že je to slušný a hodný kluk." ,, Jojo... to je babi. To je". Ale jedno vám povím ty pohledy Nicol ty stály za to. Asi po 10 minutách se zbalila a odešla. Všichni jsme si povídali a smáli se.,, Počkat to už je tolik? řekl Noah. ,, Kolik že je?" zeptala jsem se ho. ,,Půl páté" ,, Achjo za chvíli už budeš muset jít😔" řekla jsem smutně. ,, Počkej chvilku tady já si jen odskočím" řekl a odešel.