Κεφάλαιο 1

91 13 4
                                    

Lisa Pov

"Ντριν Ντριν"

Πρώτη μέρα σχολείο! Λύκειο! Τέλεια!(ηρωνια) Τουλάχιστον θα δω ξανά τις φίλες. Σηκώθηκα από το κρεβάτι, έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και κατέβηκα για πρωινό. Εκεί είδα τους γονείς μου και την αδελφή μου.

Y/N: Καλημέρα μπαμπά, καλημέρα μαμά, καλημέρα Alice και έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο στον καθένα
Alice: Ίου ίου και ίου.
Y/N: Άι ρε μικρό.
Alice: Μικρό είναι το μάτι σου.
Y/N: Θα σου ' λεγα τώρα, αλλά έχε χάρη που είναι πρωί και δεν έχω και πολύ όρεξη.

Μόλις τελειώσαμε το πρωινό μας φύγαμε για το σχολείο. Ναι, το λύκειο με το γυμνάσιο είναι στον ίδιο χώρο, αλλά σε άλλο κτήριο. Για να μην τα πολυλογώ, μόλις μπήκαμε, πήγαμε να βρούμε τα κορίτσια, μόλις τα εντοπίσαμε, τρέξαμε να τις αγκαλιάσουμε.

Y/N, Alice: Κορίτσιαααααααα.
Jennie, Rose, Jisoo: Αγάπες μουυυυυυ.
Y/N: Τι κάνετε;;
Jennie: Καλά, εσείς;
Alice: Καλά κι εμείς.
Jisoo: Τι αλλά νέα;
Jennie: Α, πάμε να δεις Lisa a.k.a Y/N και τον Namjoon, του έλειψες πολυ.
Y/N: Φυσικά, πάμε κι εμένα μου έλειψε πολύ, αλλά.....μμμμ, α, το βρήκα! Να του κάνω έκπληξη.
Jennie: Πολύ καλή ιδέα!

Τον εντόπισα, πήγα από πίσω του και έκανα νόημα στα παιδιά να μην μιλήσουν. Κι εκείνη την στιγμή, έκανα κολοτούμπα στον αέρα και τον αγκάλιασα.

RM: Lisa είπε και με αγκάλιασε κι αυτός πίσω.
Y/N: Τι κάνεις;
RM: Καλά, εσύ;
Y/N: Καλά κι εγώ.
RM: Α Lisa, να σου γνωρίσω τους φίλους μου. Ο Seokjin ή αλλιώς Jin, τον οποίο πιστεύω τον ξέρεις.

Ήρθε ο Jin και με αγκάλιασε.

RM: Ο Youngi, αλλά το Youngi δεν του αρέσει και τον φωνάζουμε όλοι με το καλλιτεχνικό του Suga.

Κάναμε την κλασσική χειραψία.

Y/N: Κι εγώ πιστεύω το Suga είναι καλύτερο.
Suga: Να κι ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει, ευχαριστώ πολύ.
Y/N: Παρακαλώ.
RM: Συνεχίζουμε, ο Hoseok ή J-Horse ή J-Hope.
Hoseok: I'm your hope, you're my hope, i am J-Hope. Χάρηκα!

Μου έδωσε το χέρι του και μου χαμογέλασε. Αχ, τι όμορφο χαμόγελο!!

Y/N: Κι εγώ, κι ανταπέδωσα στο χαμόγελο του.
RM: Από εδώ ο Jimin που επίσης ξέρεις.
Y/N: Mochi μουυυυυυ, έτρεξα κι τον αγκάλιασα, του έχω κι αυτού λίγη αδυναμία.
Jimin: Ρε βλαμμένο, που χάθηκες;;
Y/N: Ε, τι να κάνουμε διακοπές.
RM: Και συνεχίζουμε με το Taehyung που και αυτόν επίσης ξέρεις.
Y/N: Τι κάνεις ρε bro;
Tae: Ε, τι να κάνω κι εγώ, καλά.
RM: Και τέλους, το μέλος που προστέθηκε στην παρέα και στο συγκρότημα το καλοκαίρι, ο Jungkook, ο Jungkook που είναι ο Jungkook ρε παιδιά;;
Jimin: Δεν ξέρω, μάλλον κάπου εδώ θα είναι.

Μετά από 2 λεπτά

Jimin: Α, εδώ είναι, φασώνεται με μια γκόμενα.

Ααααα, playboy είναι.

Jimin: Jungkookkkk
Jungkook: Τι θέλεις ρε μαλακα;;
Jimin: Πρώτον μιλά καλύτερα μικρέ και δεύτερον έλα λίγο. Λοιπόν Jungkook, από εδώ η κολλητή της αδελφής μου, της αδελφής του RM και του Jin και Tae, η Lisa. Lisa από εδώ ο Jungkook.
Jungkook: Χάρηκα
Y/N: Επίσης. Παιδιά, να φέρω και τα κορίτσια μαζί με την αδελφή μου;
RM: Ναι φυσικά.

Πάω τρέχοντας στα κορίτσια και τους λέω να έρθουν μαζί μου και έρχονται.

Y/N: Λοιπόν αγόρια, αυτή είναι η Jisoo, η αδελφή του Jin και του Tae, αυτή η Rose, η αδελφή του Jimin, αυτή είναι η Jennie, η αδελφή του Namjoon και αυτή είναι η Alice, η αδελφή μου. Κορίτσια, από εδώ ο Youngi, αλλά δεν του αρέσει και τον φωνάζουν με το καλλιτεχνικό του Suga, ο Hoseok ή J-Horse ή J-Hope και ο Jungkook. Τους υπόλοιπους τους ξέρετε.
Alice, Jisoo, Jennie, Rose: Χαρήκαμε!
Suga, Hoseok, Jungkook: Κι εμείς!
Y/N: Τι λέτε; Καθόμαστε;;
RM: Φυσικά.
Y/N: Και δεν μου λέτε πόσο χρονών είστε;;
RM: Εγώ 18 όπως και ο Jin, ο Suga και ο Hoseok 17 και ο Jimin με τον Tae και τον Jungkook 16.
Hoseok: Εσείς, πόσο χρονών είστε;
Jisoo: Είμαστε όλες 16, εκτός από την Alice που είναι 14.

Κι εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι.

Rose: Ωχ.. Πρέπει να πάμε για αγιασμό.
Jennie: Ναι παιδιά, αν είναι τα λέμε μετά.
Jin: Οκ, γεια σας.

Πήγαμε για αγιασμό και μας ανακοίνωσαν τις τάξεις. Ευτυχώς ήμουν μαζί με τα κορίτσια και με τα αγόρια.

Y/N: Κορίτσια πάω λίγο στην τουαλέτα κι έρχομαι
Jennie, Rose, Jisoo: Οκ

Έτσι όπως πήγαινα προς την τουαλέτα, έπεσα πάνω σε κάποιον και ήταν ο Jungkook.

Jungkook: Καλά ηλίθια είσαι κοπέλα μου; μου φώναξε.
Y/N: Καλά, εντάξει συγγνώμη. Κι εσύ πως κάνεις έτσι;;
Jungkook: Τι πως κάνω έτσι;; Το ήξερα από την πρώτη φορά που σε είδα ότι είσαι ηλίθια, αλλά όχι και τόσο.
Υ/N: Ε είσαι μαλάκας, πολύ μεγάλος μαλάκας. Λέω θα είναι μια χαρά παιδί, αλλά όλα τα playboy έτσι είναι, μόνο που υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Εσύ όμως δεν είσαι εξαίρεση. Άντε πάνε και πηδήξου και άσε με.

Έφυγα από εκεί και πήγα στην τάξη.

Συγγνώμη παιδιά που δεν έχω γράψει, αλλά πρώτον δεν είχα χρόνο και δεύτερον δεν είχα και έμπνευση. Τώρα μπορεί να γράψω το δεύτερο κεφάλαιο σήμερα, δεν ξέρω. Σας αγαπώ ❤️

Σε αγαπάω και θα σε αγαπώ για πάντα!(JEON JUNGKOOK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora