~Yaprak AYVAZ~
Okula yetişmeye çalışırken böbreklerimin ciddi bir şekilde ağrıdığında hissediyorum. Kaç dakikadır koşuyorum ve gerçekten yoruldum. Fakat cezamı çekmek zorundayım. Evet! Doğru tahmin. Yaprak Ayvaz her zaman ki gibi okula geç kaldı. Bu onun doğasında var. Fakat tek bir değişiklik var o da eski okuluma gitmiyorum. Çünkü atıldım ve annem beni özel koleje verdi. Anlattığına göre çok iyi bir yermiş ama banane? Cındkdnkddonddk. Neyse size neden atıldığımı anlatayım. Geçen hafta sürtük Nazlı ile kavga ettim. Ya inanabiliyor musunuz? Benden nefret ediyor! Benim gibi harika kızdan. Şaka şaka beni sinirlendirdi ve dayanamadım. Peki yaptıklarımdan pişman mıyım? Tabii ki de hayır,yine olsa yine yaparım. *Ve gururlu sırıtış*
Ben kavga ettiğim anları aklımdan geçirirken sonunda okula vardım! Yalnız gerçekten okul harika. Gerçekten baya baya iyi. Umarım burdan da atılmam. İyi çok geç kalmamışım. O zaman bir tost alayım. Açım açım! Kahvaltı yapmadım. Şunu unutmayın bir Yaprak Ayvaz asla aç kalmamalı.
Bir dakika! Regl mı oldum? Ne! Hemen üstümde ki hırkayı belime bağladım. Bağlarken de çevreme bakınıyordum. Bir gören oldu mu diye. Çok şükür kimse görmemişti fakat bir çocuk gördüm şu an. Hayır! Tabii ki de şu an da onu kesmiyor. Kestiğim şey elinde tuttuğu ped di! Koşarak elinde ki pedi kaptım ve daha hızlı koştum. Ne yapayım başka çarem yok! Çok şükür okula girdiğim gibi kızlar tuvaleti önüme çıktı. Hemen bir kabine girdim ve yedek okul kıyafetlerimi giyindim. Pedimi de bir güzel taktım. Pis okul kıyafetlerimi de çantama tıktım. İki tane ped de çantama koydum. Ne olur ne olmaz. Dışarı çıktığımda o çocuğu gördüm mahçup bir ifade ile yanına yürüdüm. Tam bir kızgın boğaydı.Sinirden yüzü gözü kıpkırmızı olmuştu.
Y:Ben çok üzgünüm.
X:Hayır paramı çal anlarım. Ne bileyim başka bir şey çal anlarım. Ama ped hırsızlığını ilk defa duydum!
Y: Ahahahaha çok haklısın ama çok ihtiyacım vardı. Zaten hepsini kullanmadım. Sağol,geri kalanı bu ve parasını da vereyim isterseniz?
X:Sorun para değil bir daha nasıl çıkıp alıcam? Güvenlikten çıkmak için zor izin almıştım. Allahtan hepsini bitirmemişsin!
Y: Allah aşkına kime aldın pedi?
X: Sevgilime aldım. Bunun geri kalanı nerede derse de kendim kullandım aşkım derim artık ahahaha.
Y: Ahahahahah! Gerçekten harika birisin.İstersen sevgilinle konuşabilirim?
X:Hayır,sorun yok ben hallederim. Bu arada yeni geldin herhalde? Çünkü ilk defa görüyorum seni.
Y: Evet doğru tahmin. Yeni geldim. Bu arada ben Yaprak.
X:Ben de Gökhan. Tanıştığıma memnun oldum.
Y: Ben de çok memnun oldum Gökhan. Neyse umarım tekrar sonra görüşürüz.
G: Umarım. Tahminimce arkadaşın yok? İstersen bizim guruba katılabilirsin?
Y: Gerçekten çok teşekkür ederim. Belki daha sonra neden olmasın?
G: Peki sen nasıl istersen. Görüşürüz o zaman.
Y: Bay bay.
Kantine tekrar indiğimde görevli kadından sucuklu tost istedim ve parasını ödedim. Eski okulumda tostlar çok güzeldi. Hatta kahvaltımı bazen yapmaz gider orada yapardım. Umarım burada da güzel olur.
Kadın oturduğum masaya tost ve soğuk içeceğimi bırakınca samimi bir şekilde gülümsedim. O da bana karşılık verdikten sonra masamdan uzaklaştı.
Tosta iştahla bakarken bir el göründü. Tostumun altından biraz aldı ve karşımda ki sandalyeyi çekip oturdu.
G: Ödeşmiş olduk.
Y: Bu şekil de ödeşmeyi istemezdim fakat olsun.
Tostumdan Kocaman bir ısırık aldığım sırada Gökhan da elinde ki parçayı bitirmişti. El salladı ve az önce ki kadın geri geldi.
G:Sultan abla bana sucuklu tost yapar mısın?
S:Tabii delik kaşlım.
O an gülmemek için zor tuttum kendimi. Gökhan'ın kaşında piercing vardı. Ve adı Sultan olduğunu öğrendiğim abla Gökhan'a böyle söyleyince kendimi tutamadım. Fakat Gökhan sadece gülümsedi. Demek ki her zaman diyormuş ki alışmışlık ifadesi var yüzünde.
Sonra kapıdan bir grup girdi. Fakat ben sadece arkada yürüyen çocukta takılı kaldım. Bu okulu gerçekten şu an çok sevdim. Bize doğru yaklaşırlarken kalbimin hızlı sesi kulaklarımı doldurdu. Başını kaldırıp göz göze geldiğimizde siyahında kayboldum. Uzun boylu, siyah gür saçlı,hafiften sakalları var. Sadece siyah giyinmişti fakat bir tek tişörtü beyaz. Kulağında ki piercing de gözden kaçmıyordu. Yaprak Ayvaz bu çocuğa düştü be!
🧸Evet! Yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Bu kitabın ilk ve yarı tanıtım bölümü olduğu için kısa oldu fakat bir daha ki bölümler de telafi edicem. Söz veriyorum.
-Sizce nasıl oldu?
İyi-kötü yorumlar yapınız. Çünkü sizin düşüncelerinizle kurguya şekil vereyim dimi?
Bu arada bir saniyecik altta ki yıldız butonuna basarsan beni gerçekten çok mutlu edersin.
Seni çok seviyorum...♥️🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alyap'ın Elli Tonu✨
Teen Fiction-Alyap'ın Elli Tonuna hoş geldiniz! -Bu kitapta Ali,Yaprak,Gökhan,Merve,Sinan vee Oğuz kuşumuz bulunmaktadır.🖤 - Kitabımız da Ali karakterimiz ve Yaprak karakterimiz çok değişik olacaktır. Veeee son madde! -Yazar, gerçek yazar ve içindeki karakter...