Capitolul 1- Ceva nou..

86 9 1
                                    

Tot ringul de dans este miscat de catre adolescentii infierbantati ce danseaza energic. Volumul muzicii este dat la maxim. Simt ritmul alert pana in oasele mele. Mirosul de tutun si iarba, amestecat cu alcool, duhneste in aer. Bauturile si jeleurile alcoolice, impreuna cu tigarile si deliciile dulci ce ascund kilograme intregi de droguri sunt asezate pe masa, asteptand sa fie ingerate.

Toate placerile ilegale sunt gasite aici.

Am luat o negresa cu marijuana muscand si am pornit spre prietenii mei.

...


Capul ma doare; imi simt pulsul cum bate puternic din cauza durerii. Ochii injectati ma ustura groaznic, neputand sa mi-i deschid. Razele fierbinti ale soarelui strapung cu prea mult tupeu geamul cristalin, enervandu-ma la culme. Imi deschid cu greu ochii, ridicandu-ma in sezut. Lumina pentru mine, in aceste momente, este la fel ca sarea pe rana. Indepartez plapuma, mergand cu pasi lenesi spre baie.

Ma fixez in fata oglinzii si, ca sa vezi, arat ca scoasa din gunoi. E logic, de fapt, avand in vedere cele intamplate in urma cu doar cateva ore.


Dupa un dus lung, imi retusez chipul obosit, cu fond de ten, creion de culoarea prunei si rimel. Ma imbrac cu o pereche de blugi stramti nergri simpli, un maiou putin mai scurt alb, si deasupra o geaca neagra de piele. Incalt in graba o pereche de botine tot negre, cu toc inalt gros.

Iau cheile masinii mele, Iphone-ul alb si o bacnota de 500$, indesandu-mi-le in buzunarul gecii.

Conform ceasului de pe perete este ora 8.45 a.m., asa ca ... am sarit peste prima ora si probabil voi intarzia si la a doua.

Imi deblochez telefonul, observand ca am 5 apeluri ratate: 2 de la mama, 2 de la Aiden si 1 de la Victoria. Am sa ii sun cand ajung la scoala.

Cobor scarile, indreptandu-ma catre bucatarie. Damian si Stefan sunt amandoi asezati la masa, mancand o portie de clatite cu sirop de artar, fructe si ciocolata.

Ei sunt fratii mei mai mari. Damian fiind cel mai mare, Stefan cel mijlociu, iar eu.. mezina. Tinem foarte mult unii la ceilalti, chiar daca nu ne-o spunem prea des. Am devenit destul de uniti dupa divortul parintilor nostri de acum 2 ani. Mama si-a gasit iubirea vietii, iar tata.. a ajuns sa scrie carti adorate de catre adolescenti si adulti deopotriva. Dupa un an, din cauza comportamentului meu - cum ar spune mama: "salbatic"- m-au trimis in L.A. la fratii mei, crezand ca daca schimb anturajul prost de acolo am sa ma cumintesc. Ce sa zic..

Gandurile mele au fost intrerupte de vocea ragusita a lui Stefan.

-La cat ai venit acasa?

Cu toate ca el e mai mic ca si Damian, e mai autoritar si mai ingrijorat in legatura cu absolut orice. Pe cand Damon(Damian), e mai lejer. Atat timp cat ii spun unde sunt, si "ce fac" e in regula.

-Nu mai stiu.. il mint profesional.

Imi aduc perfect aminte ca am ajuns abia la ora 5 dimineata, dar nu vreau sa stie ca am fost din nou la o alta petrecere. Damon e de acord, el nu.

Ma priveste concentrat, ingustandu-si ochii.

-Daca tu spui.

Am zambit subtil, fiind fericita ca am putut evita o discutie serioasa.

Damian mi-a observat zambetul, ranjind si el smeher. Ma inteleg mai bine cu el.

Torn pe gat un pahar rece cu apa, salutandu-i si ies din casa.

Ma urc in Range Rover-ul meu alb, iesind cu rapiditate din parcarea casei, accelerand pe sosea.

...

Iesind din masina, am pornit spre intrarea liceului. Din moment ce se sunase nu era multa lume pe holuri. Mi-am deblocat telefonul si am sunat-o pe Vic. Mi-a raspuns dupa cateva apeluri.

-Ce bine ca m-ai sunat...

-S-a intamplat ceva? o intreb ingrijorata.

-Astazi nu putem veni la scoala. Phillip nu se simte prea bine, asa ca stau cu el. -iubitelul desigur- Suna-ma cand iesi sa imi spui cum a fost. Okay?

-Okay.

- Trebuie sa inchid. Vorbim mai incolo, pufulete. Te pup.

-Si eu.

Victoria imi este cea mai buna prietena, dar cam incepe sa ma calce pe nervi relatia ei sufocanta cu Phillip.

Astazi scoala noastra s-a unit cu scola din Vest a Los Angeles-ului, formand un liceu mai mare. Majoriatetea profesorilor dar si colegilor mei au ramas asa ca nu am de ce sa imi fac griji.

Apas clanta laboratorului de fizica, fara sa bat, si intru in clasa.


Miss Ambrosia isi intoarce ochii sai mari si albastrii ca oceanul inspre mine, dregandu-si vocea.

-Domnisoara Salvatore. Ai intarziat. Din nou. Ia loc. Spune cu un ton aspru.

Ma indrept plictisita catre banca libera din fata lui Aiden, asezandu-ma.

Profa' vine cu pasi eleganti catre mine, incepand sa-mi tina predica:

-Astazi este o zi importanta pentru liceul nostru, Candice. Macar de data aste puteai sa incerci sa nu intarzii. Ce exemplu le dai tu noilor tai colegi? Unul prost! Te rog frumos, incearca sa iti revizuiesti comportamentul, domnisoara, altfel nu ne vom intelege.

Si cu datul meu aprobator din cap, se indeparteaza catre catedra.

Ma intorc inspre Aiden, care avea un zambet larg, amuzat, spunandu-mi:

-Te-am sunat de doua ori. Pentru ce ai telefon daca nu il folosesti?

- Scuza-ma. Zic rotindu-mi ochii peste cap.

-Ei bine... poti sa ti-l bagi undeva. si cu asta imi ciufuleste parul, facundu-mi semn sa ma intorc.

Above all..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum