Capitolul 2- "Liniste"

82 6 2
                                    

#Harry.s POV :

Am intrat impreuna cu ceilalti mergand in spatele meu, in scoala. Multe chipuri noi, ne priveau curiosi susotind. Era de asteptat..

Astazi la insistentele lui Zayn am venit devreme. Avand in vedere ca este o zi "speciala". 

Am mers cu totii la secretariat pentru a ne lua orarele. Nu ca ne-ar folosi la ceva ca fapt divers...  O femeie de varsta 20-22 maxim, statea la birou vorbind relaxata la telefon. 

Baietii s-au dus sa ia loc pe canapea, in timp ce eu ma indreptam catre biroul directoarei. 

-Ce crezi ca faci? o voce feminina si plina de autoritate ma intrerupe. Trebuie sa iti ceri voie inainte sa intri.

Ma uit cu sprancenele ridicate la ea, inclinandu-mi capul.

- Nu-i nevoie.

Si cu asta intru in biroul matusii mele.

.. 

Pff, nu pot sa cred..

Am venit la scoala pentru asta? Cred ca glumesti.

E prima zi si deja facem exercitii la tabla, ce idioti. Ar trebuii sa fiu cretin sa scriu orice cacat de cuvant scris de femeia asta.

Nu imi va folosi nimic in viata!

Ma uit ofticat la Niall in fata mea, care sta relaxat cu mainile dupa ceafa priviindu-i pe ceilalti amuzat cum scriu. Il doare pe el undeva de scoala. Nu ca mie mi-ar pasa.

Usa clasei se deschide pe ea intrand .. O fata. Am mai vazut-o? Nu, nu cred. era chiar hmm.. frumoasa. Imbracata lejer", cu o jeaca de piele, un maiou alb si o pereche de blugi stramti negri, parul ei castaniu era usor dat pe spate, machiaj simplu.. naturala.Era chiar draguta..

Imi indrept privirea catre Niall, el deja intelegand mesajul', zambind usor si dand din cap.

Interesat deci..

O privesc cum se indrapta fara vlaga catre locul de langa mine.Seios? chiar nu ma observa?

Se tranteste pe scaun ascultand mustrarea' profesoarei. Cel putin asa mai scurtam din ora. 

 -Astazi este o zi importanta pentru liceul nostru Candice- aha, deci asa o cheama.. frumos.-macar de data asta puteai sa incerci sa nu intarzii.-aha, deci e o fata rea..- Ce exemplu le dai tu noilor tai colegi?   ..Unul prost! Te rog frumos, incearca sa iti revizuiesti comportamentul domnisoara, altfel nu ne vom intelge.

Ea da usor din cap, Mrs. Ambrosia indepartandu-se.

Se intoarce catre baiatul din spatele ei, acesta susotindu-i ceva. Ea isi da ochii peste cap, comentandu-i.

Observ ca blondul incearca sa auda ceea ce vorbesc cei doi, asa ca ii dau o palma peste cap, el aratandu-mi degetul mijlociu.

#Candice.s POV:

Cantina e prea aglomerata, iar dupa noaptea trecuta tot ce vreau e liniste. I-am trimis lui Aiden un mesaj prin care il anunt ca ne vedem afara langa arbore.

Senzatia de greata imi acapareaza sttomacul facandu-ma sa imi pun mana la gura. Prea multe droguri, prea multa bautura..

Nici nu trebuia sa vin azi la scoala.

Am nevoie urgenta de o lamaie..

O iau in jos pe hol spre iesire, razele soarelui lovindu-ma cand ajung afara. Oh, e prea cald. Ameteala groaznica ma cuprinde iar.

Cobor sarind scarile, cu dorinta de a ajunge mai repede la umbra.

Ma trantesc langa trunchiul copacului, scotand o tigara aprinzand-o. E atat de calmant fumul care iti invadeaza plamanii.Stiu ca e nociv,  dar sincera sa fiu, nu prea imi pasa. Ma sprijin de arbore, inchizand ochii. E atat de placut, racoare si liniste. Chiar aveam nevoie de asta.

Un chicotit de baietel se aude in dreapta mea, facandu-ma sa imi deschid ochii.

Un tip cu par blond, sta si ma priveste cu un zambet amuzat pe chip.

Ce e atat de nostim?

-Te pot ajuta cu ceva? il intreb pe acesta aroganta.

Nu zice nimic, si se aseaza langa mine pe iarba, intinzandu-mi o tigara insemnand ca vrea sa i-o aprind.

-Nu sunt atat de darnica.

Acesta rade si isi scoate bricheta din buzunar.

Nu inteleg pentru ce mi-a mai cerut-o daca are deja una.

-Niall. -Se prezinta intinzandu-si mana.-Candice. Corect?

-Amm.. da. De unde pana mea imi stie numele?

Niall isi lasa jos mana vazand ca nu intentionez sa o dau pe a mea.

-Am avut fizica impreuna, si .. biologie. De aceea stiu cum te cheama. Imi explica el zambind.

-Aha.

-Nu te-am mai vazut. Vi de la tigrii, nu?

Ca sa clarific lucrurile, noi suntem tigrii, iar ceilalti din cealalta scoala sunt cobrele. Porrecliti dupa mascote, desigur..

-Da. II raspund simplu.

Deja m-am plictisit de conversatia asta. Unde-i idiotul ala?!

-Sti? Vinerea asta prietenul meu da o petrecere, daca vrei sa vi, as putea sa..

-Nu pot. Scuze . -Il intrerup fara pic de respect. -Am si altceva mai bun de facut.

-Aa, cum ar fi?. Ma intreaba curios.

Zeule, cat de enervant si pisalog poate fi un om.

-Alta petrecere. ii spun sec.

-A cui?

Simt cum fierbe sangele la propriu in mine.

-Uite ce e, daca vroiam sa dau explicatii cuiva, imi sunam mama. Asa ca..

De data asta, eu sunt intrerupta de catre vocea lui Aiden.

-E vreo problema aici?

Privirea blondului se indreapta catre prietenul meu, ridincandu-si sprancenele ofensat.

-Doar purtam o conversatie. Spune Niall afisand un zambet tamp.

Aiden se stramba confuz uitandu-se la mine.

-Niall. O voce ragusita se aude , facandu-ne pe toti sa ne intoarcem.

Vad un baiat inalt, cu par castaniu ciufulit usor ondulat, corp destul de lucrat, bratele fiind acoperite in mare parte de tatuaje. Ochii sau cristalini, erau incruntati in directia noastra, plimbandu-si ochii printre noi, oprindu-se la mine.

 Imi cer scuze pentru greseli, dupa ce scriu inca cateva capitole, voi edita tot.

Above all..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum