Ki visz el meglepetésként nyaralni?
Válaszd ki az a ruhadarabot, ami a kedvenced!Rövidnadrág: Namjoon
Szoknya: Jimin
Haspóló: J-hope
Farmer: Yoongi
Rövidújju póló: Taehyung
Ruha: Jungkook
Egyéb.: Jin
Na és hova visz téged?
Válassz egy képet1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.1. Görögország
2. Olaszország
3. California
4. Hawaii
5. Franciaország
6. Németország
7. Ausztria
És te erre hogyan reagálsz?
HoroszkópBak, Vizöntő, Halak:
Nagyon boldogan ugrasz a nyakába és puszilod meg arcát. Szerelmed vacsora közben jelentette be és mutatta fel a repülőjegyeket.
- Örülsz neki? - kérdezte reménykedve nézve rád.
- Persze! Nagyon köszönöm szívem, már alig várom hogy elinduljunk! - mondtad levakarhatatlan mosollyal az arcodon.
Kos, Bika, Ikrek:
Elég meglepődve néztél, mivel egyáltalán nem számítottál erre.
De barátod mosolyától neked is felfele görbültek ajkaid.- Édes vagy szívem! Már várom is, hogy végre pakolhassak! - mondtad vidáman.
- Akkor nyugodtan mehetsz a bőröndödért, mivel három nap múlva indulunk! - mondta megpuszilva meglepődött arcod.
Rák, Oroszlán, Szűz:
Boldogan de kicsit félve néztél rá férjedre, aki kezében a jegyek voltak.
- Úristen szívem mi lesz, ha repülő balesetünk lesz vagy valami mutáns bogár megcsíp vagy ha nem lesz elég pénzünk...
- Drágám nyugodj meg, nem lesz semmi baj, ott leszek veled! - szólt bele szerelmed mondatodba és megölelt téged, ami miatt megnyugodva bújtál mellkasába.
Mérleg, Skorpió, Nyilas:
- Wow ez bámulatos, de tudod te azt, hogy ez mennyi pénzünkbe fog fájni? - kérdezted felvont szemöldökkel.
- De szívem, ezt már igazán megérdemeljük, hogy egy kicsit pihenjünk. Na meg kettesben is leszünk. - nézett rád perverz arccal.
- Haahh veled mennyi baj van. - mosolyodsz el, persze nem komolyan gondolva amit mondtál.
VOUS LISEZ
BTS horoszkóp
FanfictionMivel nagyon szeretem az ilyeneket ezért fogok most csinálni!😘 ----------------->> 2021.09.11.: #2 - horoszkóp