"Ne bebeği jungkook?!"
Sinirle gülüp daha sonrasında kaşlarını çatarak cevap verdi. "Onu sana sormalıyız!"
"Jungkook şuan saçmalıyorsun!"
Kaşlarını çatarak konuştu. "Kendini becertip hamile kalan sensin ama saçmalayan benim öyle mi?!"
Jungkook kapıyı çarpıp banyodan çıktı. Hamile olmam imkansızdı çünkü kimseyle birlikte olmamıştım.
Hala duvardaki fayanslara yaslı bir şekilde dururken kapı açıldı ve içeriye kızlar girdi.
Jisoo yanıma çöküp konuştu. "Lalisa ne oluyor? Jungkook deliye döndü. Taehyung'a hamilelik testi almasını söyledi."
Söylediğiyle kaşlarımı çattım. "Ne?!" Hemen ayağı kalkıp banyodan çıktım. Merdivenlerden inip bahçeye ilerledim. Sürgülü cam kapıyı açıp bahçeye girdim. Jungkook'u şezlonga oturmuş bir şekilde diğerleriyle konuştuğunu gördüm. Hızla yanına ilerleyip bana bakan yüzüne tokadı geçirdim. "Sen nasıl benim hamile olduğumu düşünebilirsin?!"
Söylediğimle herkes şaşırırken jungkook'a sinirle bakıyordum. Jungkook tokadın etkisiyle yana çevrilmiş yüzünü bana doğru döndürüp gözlerinde ki alevleri bana doğru fırlatmak istercesine gözlerime baktı.
"Yalan mı? Çocuk yapmışsın işte!"
"Beni sinirlendirme yok öyle bir şey, kimseyle birlikte bile olmadım!"
"Sarhoş olduğunda olmuşsundur nereden bileceksin! O Steve bozuntusunun seni becermediği ne malum?!"
Jisoo unniem sinirlenip konuşmamıza katıldı. "Jungkook sesini kes artık!" Jisoo unniem sinirlendiğinde gerçekten çok ürkütücü olabiliyordu. "Benim de sinirlerimi bozuyorsun, kız kimseyle birlikte olmadım, dedi!"
Jungkook tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki taehyung'un sesi geldi. "Testi Aldım. Kim hamileymiş?"
Gözlerimi devirip taehyung'un yanından eve geçerken elinde ki poşeti aldım. Direk ilk katta ki banyoya girip kutunun arlasından testin nasıl yapıldığına baktım.
Testi yapıp üzerinde çift çizgi veya tek çizgi çıkmasını beklerken istediğim tek çizgiyi gördüm. Hiç bir şekilde tepki vermeden testi alıp banyodan çıktım. Testi jungkook'un üzerine atıcaktım.
Sürgülü cam kapıyı açıp bahçeye çıktım. Havuz başına gittiğimde jungkook hariç bütün gözler üzerime çekilmişti ama ben tek odağım olan dirseklerini dizlerinin üzerine koymuş kafasınıda ellerinin aasına almış çimlere bakan jungkook'un yanına ilerledim. O kafasını kaldırma zahmetine girmediği için testi çimlerin üzerine attım. Allah'tan düz bir şekilde durmuştu. "Evet jungkook bey artık inandığınızı varsayıyorum."
Jungkook şuan teste bakıyordu. Chae testi yerden alıp diğerlerine gösterdi.
Şuan kimse şaka kaldıracak durumda değildi ama taehyung yine günündeydi anlaşılan. "Lalisa'nın karnında ki bebek jungkook'tan san-"
"Gençler."
Yavaşça bize seslenen kişiye döndüm. "Baba?"
Bize çatık kaşlarıyla bakarken ayakta durmakta zorlanıyordum. Lütfen taehyung'un dediklerini duymamış olsun...
duyduysa çok büyük bir yanlış anlaşılmanın içindeyiz demektir...
Helloooooo
Ben geldim canlarrr
Biliyorum kısa ama Umarım beğenirsinizzzzz :)
Kendinize çok iyi bakın ^-^
Seviliyorsunuzzzz ♥