1

12 3 3
                                    

Elisabeth Blossom yazıyor:

Normal bir gündü.O gün hep beraber aşağıdaydık.Herkes dediğim ben,Isebella,Alice,Erdem ve Hatice vardı.Bunlar apartmanın çocuklarının isimlerinin sadece bazıları.Ben her zamanki gibi müzik dinliyordum genelde bunu yaparım.Bizim apartmanımızın bahçesinde bir de kamelya var.Biz tüm apartmanın çocukları kendi yerlerimize oturur,sallanırız.Dediğim gibi ben kamelyanın içinde ayakta şarkı dinliyor ve söylüyordum,az da olsa sallıyordum kamelyayı.Kardeşim Isebella ve arkadaşı o sırada kamelyanın arkasına geçmiş sallıyorlardı.Sonra Isebella oturmak için Erdem ve Alice'in karşısındaki banka oturdu.O sırada Alice oflayıp pufluyordu.Dediğim gibi Isebella geçip oturdu ben ise şimdi.The Origin of Love isimli şarkıyı dinliyordum ve hala ayaktaydım.Sonra oturmaya karar verdim.Tam oturdum sonrasınd aarkadan bir ses geldi."Durdurun,durdurun"diye bir ses geldi.O an arkamı döndüm ve Hatice'yi gördüm.Kamelyanın altında kalmıştı.O sırada Hatice'nin abisi Erdem de"Durdurun,durdurun"diye bağırdı.Ben hemen harekete geçip kamelyayı durdurdum.O anda Erdem"Biliyodum,bunun olacağını biliyodum!"diye bağırıyordu.Erdem kamelyadan  atlayıp kamelyanın arkasına koştu.Isebella ayağa kalkmış yardım etmeye çalışıyordu.Alice ise aval aval olanları izliyordu.Hatice ağlıyordu.Şuan size bunu şöyle açıklyabilirim;Bir yerin altında kuzey tarafına kalmış 6 yaşında bir kız hayal edin.Sonra etrafında 3 endişeli insan.Sonra kız kuzey tarafından sürünerek batı tarafına geçmeye çalışıyor.Ve geçiyor da sonrasında abisi ona çıkması için yardım ediyor ve kız ağlayarak kamelyanın altından zar zor çıkıyor.Sonrasında Hatice abisi Erdem ile eve gidiyor ve biz de bu olanlar hakkında tartışmaya devam ediyoruz.

The Fortune Apartment Newspaper

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Fortune Apartment NewspaperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin