i.

1.2K 110 117
                                    

CHAPTER 1 : YOU, BIG DISGRACE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CHAPTER 1 : YOU, BIG DISGRACE

"Leydi Kensington, hangi deliğe girdiyseniz derhal çıkın lütfen!" diye bağıran baş kahya, tüm hizmetçileri köşkte aranmadık nokta bırakmamak üzerine görevlendirdikten sonra cebinden kumaş mendilini çıkarıp alnından akan teri silerken derin bir nef...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Leydi Kensington, hangi deliğe girdiyseniz derhal çıkın lütfen!" diye bağıran baş kahya, tüm hizmetçileri köşkte aranmadık nokta bırakmamak üzerine görevlendirdikten sonra cebinden kumaş mendilini çıkarıp alnından akan teri silerken derin bir nefes aldı. Dük ve Düşes Kensington ateş saçıyorken onlara evin büyük kızı olan Leydi Christa'nın ortalarda görünmediğini nasıl açıklayacaktı? Önceki geceki doğum günü balosundan sonra kendini odasına kilitleyen genç leydi sabah odasında bulunamamıştı. Üstelik balosunda çıkardığı rezaleti açıklamak üzere ailesiyle konuşması gerekirken yer yarılmıştı da içine girmişti sanki.

Köşkte bunlar olurken Kensington'ın genç leydisi Christa ise arandığını az çok tahmin edebiliyordu, bu nedenle yüksek ökçeli ayakkabılarını köşkün bahçesinde bir kenara fırlatıp Kensington arazisinin dışındaki ormanlara doğru giden patikayı yarılamıştı bile. Eylül ayının başlarydı, o nedenle hava çok sıcaktı, epey bir süredir koştuğundan soluklanmak için bir ağacın gölgesine çöktü.

Önceki geceye döndü hafızasında, oysaki hayallerinde ne kadar farklıydı her şey... Tüm Londra köşklerinde toplanmışken yönelimini açıklamasıyla gurur duymuştu, konuşması boyunca her şeyin iyi gittiğini sanmıştı ancak salondaki fısıltılar aksini göstermişti. Kendini balo salonundan dışarı zar zor atıp odasına kapanmıştı. Ertesi sabah New London Times gazetesini dağıtan çocukların ağzında isminin duyulmasıyla da Londra'nın yüksek kademeli soylularından köylülerine herkes Kensington'ın genç leydisi Christa'yı çekiştirmeye başlamıştı ve bu Kensington hanesinin statüsünün sorgulanmasına sebebiyet vermişti.

Kensington, düklük makamını daha yeni almışken ve dükler başkentte kraldan sonraki en yetkin kişiler iken bir dükün kızının böyle ahlâksız bir şahsiyet olması nasıl hoş karşılanabilirdi? Büyük Britanya böyle ahlâksızlara nasıl emanet edilebilirdi?

Dük Kensington, Christa'nın odasında olmadığını karısı Düşes Kensington'a duyurmadan arama çalışmalarını başlatsa da önceki geceden beri balo salonunda volta atan Düles Kensington köşkten ardı ardına çıkan atlıları görünce şüphelenmiş ve kızını kontrol etmeye kendisi gitmişti. Tabii ki Christa'nın yokluğu üzerine öfkeden gözü dönen düşes, oğlu ve diğer kızını yanına çağırtıp sorguya çekmişti. İkisinin de bu konuda bir bilgisi olmadığını öğrenmek öfkesini daha da alevlendirirken yaveriyle konuşmakta olan dükün odasına bir anda dalıvermişti.

glace en feu | wendy & joyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin