BARIŞ
Yeni okulumun önündeydim.Hemen içeri girip sınıfımı bulmaya çalıştım.Sınıfa gitmeden bir su alayım diyerek kantine doğru gittim.1 kişi vardı sırada.Ancak hiçbirşey yapmıyordu sinirlenip ona;Barış: Pardon sırada otobüs mü bekliyorsunuz? Bu ne ya yarım saattir bekliyorum burada.İşiniz yoksa çıkın lütfen.
Sonra arkasına döndü sinirli bir şekilde;
Aycan:Evet otobüs bekliyorum nolucak ne bu ya.! Karşında bir kadın var, tavırlarına dikkat et! Tost söyledim onu bekliyorum! Allahım ya!
Barış:Alt tarafı soru sordum bağırmana gerek yoktu! Kim alıyor bu okula böyle varoşları ya!
Keşke demeseydim o son cümleyi, bana bayağı sinirlendi!Üzerime yürüyerek;
Aycan: Lan oğlum kimsin nesin bilmiyorum ama o son söylediğin sözü geri almazsan seni kafanı koparır eline veririm! Anladın mı lan!
Bu kimdi böyle ya! Erkek mi Kadın mı belli değil Erkek Fatmaya Bak! Hemen kendimi üste çıkartarak;
Barış:Yav tamam anladık sen üstünsün! Bak tostun da hazır hadi git sen!
Bana ters ters bakarak tostunu aldı ve gitti.İnşallah bir daha karşılaşmayız.Hemen suyumu aldım ve sınıfı aramaya başladım.
AYCAN
Okulumun önüne gelmiştim, çok büyüktü.Kim bilir burada ne maceralar yaşayacaktım. Ne de arkadaşlıklar kuracaktım. Bakarsın ilk sevgilim burada olur. Kendi içimden konuşa konuşa okula girdim.
Karnım açtı annem birşeyler ye desede o heyecandan yemeden çıkmıştım.Hemen kantine doğru yöneldim ve kantinciye;Aycan: Bir tane tost alabilir miyim acaba?
Kantinci: Bir 5 dakika beklemelisiniz olur mu?
Aycan: Olur olur, sıkıntı yok.Beklemeye başladım, 1-2 dakika sonra arkamdan bir ses geldi ve bana;
Barış: Pardon sırada otobüs mü bekliyorsunuz? Bu ne ya yarım saattir bekliyorum burada.İşiniz yoksa çıkın lütfen.
Başka birisine mi diyor diye baktım ama bana diyordu aniden sinirlenerek;
Aycan:Evet otobüs bekliyorum nolucak ne bu ya.! Karşında bir kadın var, tavırlarına dikkat et! Tost söyledim onu bekliyorum! Allahım ya!
Lafının karşılığını vermiştim.Bir kadınla nasıl bu şekilde konuşabilirdi. Hayır yani yakışıklısın diye laf söylemene izin veremezdim.
Barış:Alt tarafı soru sordum bağırmana gerek yoktu! Kim alıyor bu okula böyle varoşları ya!
Bana varoş demişti bana! Yüzünü yumruklamamak için kendimi zor tuttum.
Aycan: Lan oğlum kimsin nesin bilmiyorum ama o son söylediğin sözü geri almazsan seni kafanı koparır eline veririm! Anladın mı lan!
Bune hadsizlikti ya Allahım Ya.Eğer bir laf daha atarsa üstüne atlıycaktım.
Kantinci: Tostunuz hazır hanımefendi!
Barış:Yav tamam anladık sen üstünsün! Bak tostun da hazır hadi git sen!Olayı daha fazla büyütmemek için tostumu aldım ve oradan uzaklaştım.
Güne puanım 10/6.Bakalım başıma daha ne olaylar gelicek. Sınıfımı aramaya koyuldum.Sınıfı bulunca sırama oturup gelecek kişileri beklemeye başladım.İlk arkadaşım kim olacaktı bakalım.BARIŞ
Sınıfımı aramaya başladım.İlerdeki sınıf benim sınıfımdı herhalde. İçeri girdim girmem ile şoka uğradım. Oda buradaydı.Ön tarafa oturmayı çok istiyordum. Ne tesadüf ki o öne oturmuş ve bir tek onun yanı boştu. Allahım sen bana sabır ver diyerek gittim yanına oturdum.Barış: Sen konuşmadan söyleyeyim.Aşağıda olanlar yüzünden özür dilerim. Ön tarafta bir tek senin yanın boştu o yüzden buraya oturdum.
Bu sefer biraz yumuşamıştı...
Aycan: Aşağıda olanlar benimde hoşuma gitmedi. Keşke biraz daha nazik olsaydın. O zaman daha iyi anlaşabilirdik.
Barış :Tekrardan özür dilerim.Yani normalde öyle biri değilimdir. O konuda emin olabilirsin.
Aycan: Yok sorun değil! (gülerek) Özrün kabul edildi.Uzun adam.
Barış: Teşekkür ederim soğan kafalı (gülüşerek). E birbirimize böyle seslenmeyeceğiz değilmi? Uzun süre yan yana oturacağız galiba. Tanışalım mı?ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. 3.BÖLÜM BUGÜN GELİCEK VE O BÖLÜMDE CEMNİS İLE BERLA DA OLUCAK VE BİRAZ DAHA UZUN OLUCAK BAZI SÜRPRİZLERİMDE OLUCAK TABİİKİ. İYİ OKUMALAR... 🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I RANA 🌼
Genç KurguSurvivor yarışmacıları olanların ve olmayanların olduğu Bir hikaye , olaylar , şaşırtıcı hayat hikayeleri ve hayatları için verilen zor kararlar ve bu kararlar sonucu çıkan olaylar... İYİ SEYİRLER...