16. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧💜🖤⚡💛 Urodzinki moje i... 💛⚡🖤💜(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

109 19 27
                                    

🖤

Dzisiaj jest 29 czerwca.

💜

Równo 15 lat temu przyszła na świat pewna... Leniwa i porypana klucha, zwana potocznie mną.

•(⌚_⌚)•

Mimo, iż nie raz w moim życiu bywało, że miałam myśli, że nie dotrwam do 15, najpewniej przez odebraną w niektórych momentach mej egzystencji wiarę w ludzkość, chęć do życia, dalej tu jestem i się rozwijam.

ᵔᴥᵔ

Żyję, oddycham, miewam głupawki, mam dobre i złe dni, poznaję z dnia na dzień fajnych ludzi. Dokładnie tu: na Wattpadzie. Na Szkicu również i mimo, że platforma ta już niestety nie istnieje, dalej utrzymuję kontakt z niektórymi osobami.

(╹ェ╹)

Każdego z Was, kocham tak samo i mam nadzieję, że tak się zachowa jak najdłużej.

٩(-̮̮̃•̃)۶

Także, dziękuję wszystkim, którzy złożą/składają/złożyli mi życzenia i kieruję je również w stronę osób, które też dzisiaj obchodzą swój dzień!

(० ्०)

Życzę Wam:
• zdrowia, by Was koronawirus nie dopadł,
• miłości, okazywanej przez każdą osobę, której ufacie i również ją darzycie tą miłością.
• szczęścia, by każdy Wasz sukces zagościł na zawsze w Waszych głowach.
• jak najlepszych przyjaciół, którymi będziecie mogli się wyżalić i pośmiać.
• szacunku, by nikt nie został odrzucany przez kogokolwiek, nieważne czy jest homo, bi czy trans.

☆(❁‿❁)☆

Mimo, iż w urodziny wypada dać komuś jakiś prezent to w moim przypadku wystarczy tylko to, że jesteście, byliście i mam nadzieję, że będziecie ze mną jak najdłużej.

(°⌣°)

(Dałam tu tym razem siebie z reala

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Dałam tu tym razem siebie z reala.)

ヽ('▽`)ノ

Należę głównie do fandomu Hetalii. I nawet pewna postać z niej też ma dziś urodziny. Jest to nasza... SESZELE!

(✿◠‿◠)

A jako iż jestem wredną babą i nie lubię tej postaci, to nie życzę jej najlepszego. Przepraszam osoby, które lubią tą postać. Nie bijcie. To jest tylko moje zdanie.

<丶'Д`>

Więc najlepszego, życzę postaci z fandomu, w który wchodzę małymi kroczkami. ALE HETALIA NA ZAWSZE W SERDUCHU.

٩(-̮̮̃-̃)۶

A jest to... DENKI! (●*∩_∩*●)

٩(^‿^)۶

Najlepszego ziomuś!

[Arcik niestety w mediach, ponieważ tutaj mi nie wczytuje T^T.]

(◠ω◠✿)

Tak więc... To chyba tyle.

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Dzisiaj będzie mini maratonik rozdziałów z kilku książek.

(︶ω︶)

Maraton ten z początku nie był na dziś planowany, jednakże, w związku z pewną zaistniałą przykrą sytuacją, zrobię go.

(▰˘◡˘▰)

Rozdziałów możecie oczekiwać z:
1. Preferencji,
2. Holidays with Hetalia Challenge,
3. Zodiaków,
4. Akademika Szkica (jeden rozdział).

◎[▪‿▪]◎

To tyle.

ó‿ó

Bayo!

[🍺] 𝐓𝐨𝐦 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬; Artbook Tofu [Część II]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz