18. ヽ(゜∇゜)ノ🎆 Konkurs 🎆ヽ(゜∇゜)ノ

194 17 94
                                    

🖤

No siemanko moje pierożki!

💜

Ostatnio dałam takie oto ogłoszenie:

Ostatnio dałam takie oto ogłoszenie:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

。(✿‿✿)。

Część osób odpowiedziała mi "Tak", część osób "Nie". Tak więc, niech no ja to bardziej sprecyzuję...

('ー`)

Jako iż znaczna większość z Was tutaj to Hetalianie, to czy jesteście/będziecie w innym fandomie jeszcze?
A nawet, czy byliście w jakimś jeszcze przed Hetalią, ale z tym fandomem, z którego odeszliście, jeszcze jakby coś do niego czujecie?

Dajmy na to, że ktoś był (przykładowo tu podam) w fandomie Naruto, ogólnie już odszedł z tego fandomu i jest obecnie w fandomie Hetalii, ale od czasu do czasu do Naruto wraca?

(∩▂∩)

A w ogóle, zastanawialiście się, jakby mogła wyglądać [wybrana przez Was postać z Hetalii] w uniwersum [Wasz drugi fandom]?

q(❂‿❂)p

Jeżeli Wasza odpowiedź brzmi "Tak." to to Was na pewno zainteresuje.

( ́ ◕◞ε◟◕')

Otóż, ogłaszam konkurs, jak możecie się już w sumie domyślić po tytule ( °-°)

☆(◒‿◒)☆

Jakie jest zadanie tego konkursu?
Chodzi o narysowanie dowolnej, rzadko przez Was rysowanej lub Waszej ulubionej postaci z Hetalii, w stroju postaci z uniwersum drugiego fandomu, w którym jesteście/będziecie/byliście. Strój może też być przez Was wymyślony i oryginalny, jednak związany z tym drugim fandomem.
Przykładowo: Hong Kong jako trener Pokemonów (xD).

(¬‿¬)

Aby wziąć udział wystarczy:
1. Napisać w komentarzu "Pszczoła." (nie pytać czemu, okej?! XD).
2. Napisać, jaką postać z Hetalii narysujecie (tylko postać z Hetalii, nie piszcie w stroju jakiej postaci lub z jakiego uniwersum będzie.).
3. Oznaczyć 3 osóbki, które byłyby zainteresowane tym konkursem.

(^O^)

Wyniki ogłoszone zostaną 1 sierpnia. Jeżeli będzie mało prac, mogę przedłużyć termin.

ʘ‿ʘ

Nagrody!

Za pierwsze miejsce - narysowanie całej/całego waszej/waszego OC/persony/Was (od stóp do głów).

Za drugie miejsce - narysowanie jej tylko do pasa.

Za trzecie miejsce - narysowanie tylko główki.

('◎')

Rysunki zwycięzców, będą narysowanie w stylu Chibi! i przyczepione do tej zacnej ramki(?) (nie wiem jak to nazwać okej?) [Ramka w mediach].

(◜௰◝)

Także co?
Miłego dzionka Wam życzę oraz powodzenia!

(^ー^)

Bayo!

[🍺] 𝐓𝐨𝐦 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬; Artbook Tofu [Część II]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz