1 Rész

28 4 0
                                    


Minden egy átlagos nappal kezdődött.

Brrr brrr brr........

Az óra volt, ami pontban 06:30-kor csengett. Én félszemmel ki akartam nyomni ,de túl messze volt és legurultam az ágyról. Nagyon fáradt voltam ,mert egész este tanultam, ezért még a földön is próbáltam elaludni.

Brrr brrr brr......

Megint szólt, de ezutttal a fejemre esett a telefon így rá néztem az órára ami 06:40-et mutatott.

-ELFOGOK KÉSNI!!!!!!!

Gyorsan felálltam és elballagtam a fürdőig. Leakartam tusolni de csak hidegvíz jött a csapból, így gyorsan végeztem. Vacogó testel elindultam felöltözni a törölközőmbe burkolva ,de megcsúsztam és bevertem a könyököm és már éreztem ,hogy ez nem az én napom lesz. Felkeltem a földről és elmentem felöltözni mivel nem találtam mást ezért egy kék szakadt farmert és egy fekete pólót vettem fel. Amíga tesóm készülődött addig én próbáltam elfedni az óriás karikákat a szemem alól és azt a lila foltot a könyökömről. A tesóm elkészültével elindultunk a suliba az új kocsijával és mint mindig útközben felvettük Lizát és a tesóm barátnőjét Dominikát. A suliba érve megláttam Jakeet akivel nem vagyunk jó viszonyba és már láttam a csillogó kék szemébe hogy be akar égetni egy gáz pojénal.

-Beégetnélek,csak anyukám nem engedte meg ,hogy szemetet égessek.

-Én azt hittem elmultál tizennyolc

Véleményem szerint ez volt élete leggázabb pojénja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy segítőkész fiúWhere stories live. Discover now