Ela 1889 yılında öldü ve uyandığında hangi yılda olduğunu bilmiyordu herşey Ela ya değişik geliyordu.
Ela yataktan büyük bir hızla kalktı ve etrafa bakındı 1889 yılından geldiği için çoğu şey Ela ya ters geliyordu
Yavaşço bulunduğu odanın kapısına doğru adımlar artıyordu evde biri olup olmadığından tedirgindi. Kapıyı yavaşça açtı ve merdivenlerden aşağıya inmeye başladı. Nerdeyse
Tüm cesaretini toplayıp aşağıya hızla iniyordu daha sonra evde kimsenin olmadığını fark etti ve dış kapıyı yaklaştı dışarıya adım attı ve hızla evden uzaklaştı ela hangi tarihte olduğunu bilmiyordu. Ela bir bakkalın yanından geçerken bir gazete gördü gazeteyi eline aldı ve üstündeki yazıları okumaya başladı yıl 2020 olduğunu gördü gazeteyi aldığı yere bıraktı ve telefon alıp annesini aradı ama annesi bu tarihte olmadığı için annesine ulaşamıyordu.
Daha sonra bir durağa geçti ve oturdu yanında tabletle oynayan bir çocuk gördü. Çocuğun tabletine yavaşça gözlerini dikti ne olduğunu anlamaya çalışıyordu insanların elindeki telefonlar ela ya çok farklı geliyordu.
Daha sonra bir minibüs geldi ela minibüse bindi ve minibüs yol almaya başladı. Ela caddeleri bilmediği için bir şey diyemiyordu sonra bir an çoğu kişinin indiği durak ta ela da indi ve sonra yürümeye başladı bir yere oturup dinlendi ve yanına bir çocuk yaklaştı ve dedi ki- ben Kadıköy'e nasıl gide bilirim.
Diye bir soru geldi ela ya ela 1889 yılından geldiği için bilmiyorum dedi nerdeyse herşey ela ya ters geliyordu .
Ne olacaktı bu ela ya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⌛GEÇMİŞTEN GELEN KIZ ⌛
Science Fiction1889 yılında ölüp uyandığında kendini başka bir âlemde bulur ve geldiği tarih 2020 dir ve biz de Ela ' nın başından geçenleri okuyoruz.