yarışma sonucu

11.5K 1K 101
                                    


"Evet Sayın Seyirciler ve Değerli Fotoğrafçılarımız,
Yapılan oylamalar sonucu kazanan fotoğraf belli oldu. Herkes hazırsa sonucu açıklıyorum.

2020 Seoul Fotoğraf Yarışmasının Birincisi.. KTH Adlı Fotoğrafıyla Jeon Jeongguk!

Ödül sahibini tebrik ediyor ve değerli fotoğrafçımızı sahneye davet ediyoruz."

Jeon Jeongguk:
"Şu an ne demem gerektiğini bilemiyorum. Bu ödülü bana layık gördüğü için sevgili jüri üyelerine çok teşekkür ederim.

Fotoğrafım KTH'dan bahsetmek istiyorum. Fotoğrafta gördüğünüz kişi, benim hayat ağacım, en güzel manzaram ve kameramın en özel odak noktası. Bu ödülü kazanmamdaki en büyük pay ona ve onun bana verdiği sevgi ve desteğe ait. Seni çok seviyorum sevgilim, bu ödülü bana getirdiğin için sana minnettarım.

Ayrıca teşekkürüm benim için buralara kadar gelen sevgili arkadaşlarıma, beni seven ve destekleyen hayranlarımadır. Sonsuz desteğiniz için hepinize teşekkür ederim."

Sunucu:
"Teşekkür ederek fotoğrafçımız Jeon Jeongguk'u yerine uğurlarken bu anlamlı ve güzel sözlere hayranlığımı dile getirmeden edemeyeceğim. Fotoğrafın birinci gelmesinin arkasındaki nedeni hepimiz görmüş ve hissetmiş olduk.

Evet, ayrılma vakti geldi! Gelen herkese teşekkür ediyor ve birincimizi tekrar tebrik ediyorum. Seneye tekrar görüşmek üzere!"





Jeon Jeongguk'un KTH'u

art for art | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin