aradan 3 hafta geçti ve txt ile aynı anda şarkılarınızı yayınladınız....şarkı yayınlanır yayınlanmaz konser için hazırlandınız...diğer kızlar başka bir odada pratik yapacaklardı çünkü senin olduğun partın dansı ço zordu dance break kısımını sen yapacaktın o yüzden ayrı bir odada konsantre olmalıydın sana dansı çalıştıracak olan dansçı abla bugün işe gelmemişti mecburen sana bir video attılar ve onu akşama kadar çalışmanı söylediler....
bir ara dinlendin ve instagramda story paylaşmaya karar verdin hayranlara çalıştığınızı belli etmek istedin:
story 'nin altınada: 'ah yorucu bir çalışma..yeni şarkımızı dinlemeyi ve bizi desteklemeyi unutmayınn....
soobin(sb): 'ah yn yeni bir fotoğraf atmış'
beomgyu(bm): 'sende yn fanboy'u oldun hyung'
sb:'saçmalama sadece yeonjunun onunla ilgilendiğini düşünüyorum'
bm:' ne yeonjun hyung mu ahaahaha'
sb:'neden olmasın çıkış yapmadan öncede bir arkadaşlıkları varmış'
*yeonjun gelir
yj: 'yine mi gevezelik yapıyorsunuz ?
bm: 'ah hyung bizde tamda yn nin yeni fotoğraf......
*soobin bemgyunun kolunu dürter
yj:'verin bakayım'
*soobin yeonjuna telefonu uzatır...
sen ise odada pratik yaparken şarkının çaldığı müzik sistemi arızalanır ve orada da başka kimse olmadığından yan taraftaki txt'nin odasına anide girersin
yn:'par...
*o anda yeonjun resmine bakıyordur ve sen aniden gelince korkmuştur ve elindeki telefon yalnışıkla senin önüne düşmüştür..
yn: 'bu...bu ne...
bm:'ah yn noona bizde senin fotoğr.....
*soobin beomgyunun sözünü keser yeonjun ise dona kalmıştır...
sb:'instagram için fotoğraf atacaktık ve senin fotoğrafın denk geldi yani fotoğrafına bakmıyorduk özür dileriz...
yn:'ah baksanız bile sorun değil size sapık demeyeceğim...ee ben şey için gelmiştim pratik odasının ses sistemi bozuldu sizdeki çalışıyor mu?
yj: 'ah şş.şey..bizimki çalışıyor ama çok ağır birlikte taşıyamayız...hem oraya montelenmiş...
sb:'ah noona burda çalışabilirsin hem karografilerini öğrenmiş oluruz ...
yn:'siz pratik yapmıyormuydunuz?
yj:'ah hayır hayır soobin ve beomgyunun gevezeliklerini izliyorduk....ah bu arada kai nerde?'
bm:'lavobaya gitti birazdan gelir...'
yj:'yn sen çalışabilirsin ibz seni rahatsız etmeyiz istersen çıkada biliriz?
yn:'çocuklar sorun değil beni izleyin hem karografileri öğrenmiş olursunuz :)'
*dansını etmeye başlarsın...
bm:'güzell karografilerin çok zormuş'