Ertesi gün pratik odasına gidersin canın sıkıldığından orada hwasanın yeni şarkısının dansını çekersin...
Videoyu instagrama atarsın....tabiki videoyu yeonjun görür....senin pratik odasında olduğunu görünce yanına gelmeye karar verir....yanına gelmeden önce yeonjunda bir fotoğraf atmak ister insragrama tam atacakken yalnışıkla ikinizin fotoğrafını paylaşır ardından hemen siler ama bir işe yaramaz çünkü atar atmaz toplamda 1.200
kişi görür ve yorumlar yağmaya başınız belaya girer....heryer sizi konuşmaya başlar....sen instagramda gezinirken birden ikinizin fotoğrafıyla ilgili paylaşımları görürsün...Yn:"a..ama b..,bu bunu nasıl buldular ahh başımız beladaaa!"
Hemen yeonjuna yazarsın..Yn:"yeonjun bunu nasıl buldularrr!"
Yj:"kendi fotoğrafımı paylaşacakken ikimizinkini paylaşmışım"
Yn:"ahh!olamazz şirkete ne diyeceğiz sevgiliyiz falan mı?"
Tam o anda ....
Şirket çalışanı:"bayan yn sizi menajeriniz çağırıyor"
Gidersin ve odada yeonjunda vardır....
Mnj(menajer):"çocuklar bu fotoğrafın aslı nedir???"
Yn:"menajerim biz sadece uzun bir zamandır arkadaşız ve öyle çekilmiş bir fotoğraf aramızda hiç bir şekilde ilişki yok!"
Mnj:"yeonjun sen ne diyorsun?"
Yj:"yn bu konuda haklı menajerim"
*menajer bir kaç dk susar...
Mnj:"haaahh .....bu konuda size kızmıyorum sevgili olsanız bile kızmıyorum ama bana söylemeniz gerekir ve ayrıca kendi fotoğrafınızı bile paylaşamazsınız.....bizim bazı kurallarımız var biliyorsunuz....
Yn:"anlıyorum efendim"
Mnj:"şimdi gidebilirsiniz ben bu konuyu düzelteceğim ayrıca hayranlar artık sizi shipliyor ve bunu onaylamamız gerekiyor...
Yn:"ama b...biz sevgili-....
*o anda yeonjun sözünü keser ....Yj:"bize bu iyiliği yaptığınız için çok teşekkürler bundan sonra daha dikkatli olacağız....