Circus Melody

7 1 0
                                    

Not:Medayadaki anime karakterinin Meldoy ile alakasi

Bie zamanlar küçük bir kız varmış gözleri simsiyah ve saçları rüzgarda uçuşan sarı narin saçları...Zengin bir ailenin ikinci çocuklarıydı kızın adı Melody'miş...Melody ablasını büyük olduğu için kıskanmazmış Bir gün Melody hiç sirke gitmediği için bir sirke gitmek istemiş...Melody ve Ablası Diana orada çok eğlenmisler...Melody her gün sirke gider hale gelmiş çünkü orayı çok sevmiş...Bir gün Melody'nin karne günü gelmiş...Melody karnesini alınca şok olmuş çünkü karnesi çok kötüydü bunlar derste hep sirki düşündüğü içindi ve derse kendini veremiyordu...öğretmenide karneyi verdikten sonra şunları söyledi "Biraz sirke ara vermelisin" Melody bu sözlerden çok etkilenmişti ama belli etmedi...eve gitti ve ailesi karneyi görünce öğretmenini arayıp Melody'nin karnesinin neden bu kadar kötü olduğunu sordu...Öğretmeni "Sirk yüzünden sirki çok düşünüyor" dedi ailesi telefonu kapayınca Melody'e "SANA HAYATIN BOYUNCA SİRK YOK" dediler ve Melody'i cezalandırdılar ama Meldoy sahadece 11 yaşındaydı...Melody sirke gizlice gitmeye başladı ve yine notları kötüydü...Melody 15 yaşına gelince artık ailesine bu yasaktan bıktığını söyledi...Melody gece bir elma bıçağı alıp aynanın karşısına geçti...intihar etmek yerine aklına sirkteki palyançolar aklına geldi...Bir makyaj yapıyorlardı ve gözlerinin altına bir şey çiziyorlardı...Melody elma bıçağını gözünün altını o makyajı yapıçakmış gibi bıçakla gözlerinin altını kazımaya başladı sağ gözünün altını kazırken bıçak elinden kaydı ve sağ gözüne girdi gözü kör olmuş gibiydi ama sahadece aşırı bulanık görüyordu sağ gözü ile...aldırmadı, aynaya baktı ve kendi ile gurur duyarak psikopatça gülümsedi, ama arkasında uzun boylu siyah kırmızı birinin olduğunu gördü döndüğünde şeytan görünümlü gözleri ve vücudunda bulunan 7 ağızda kırmızıydı onun dışında her yeri siyahtı...Melody ona döndüğünde Melody'e kendisinin "Zalgo olduğunu ve bir şeytan türü olduğunu" söyledi... Ona yardım edebileceğini söyledi ama Melody bir şeytana güvenmeyeceğini söyledi o an Zalgo Melody'nin kafasına iki parmağı ile delik açarcasına dokundu ve ve o an Melody bir acı hissetti ama gıdıklanamıştı bir an Zalgo yok oldu ve Meldoy aynaya baktığında iki boynuzu vardı ama şeytan olmamıştı çünkü Zalgo "seni bir şeytan yapamdim" diye bir not bırakmıştı Melody ailesine öldürdü ve bir kıyafet giydi bu kıyafet hayallerindeki gibiydi evden kaçtı ve bir ara sokağa girdi orada biraz uyudu sabah çöplüğün yanındaki bir aynada gözlerinin altına baktı ama kanamıyordu aynı palyaçolarınki gibi olmuştu silinmiyordu sağ gözü kahverengimsi bir renk olmuştu ve saçları ise lila gibiydi bir renk olmuştu arkasında bir şey belirdi ve o aşırı uzundu belliki Melody 'e yardım edecekti onun Zalgo ile bir alakası olup olmadığını sordu uzun adam Zalgo 'nun kendisinin ezeli düşmanı olduğunu söyledi ve kendi adının Slenderman olacağını söyledi...O günden sonra Melody kendisine "Circus Melody" demeye başladı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Creepypasta Oc HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin