10 ○

434 64 37
                                    

-Medya ile beraber dinlerseniz güzel olabilir ve videonun sonuna takılmayın lütfen-

Yachi,elindeki şarap kırmızısı renginde kalp şeklindeki küçük çikolata kutusunu cebine yerleştirdi.Bugün sevgililer günüydü ve Japonya'da sevgililer gününde sevdiğin kişiye çikolata vermek ona teşekkürünü ve sevgini belli ederdi.

Yachi bu çikolatalar için neredeyse bir haftadır uğraşıyordu ve dün akşam sonunda istediği tadı tutturmuştu.

Bu sefer de yanımda dur şansım,diye geçirdi içinden.

Merdivenlere ilerleyip çıkmaya başladı,üçüncü kata gelene kadar kendisinden büyük sınıflarına ve hocalarına saygıyla kafasını eğip yoluna devam etti.

Bu çikolata kutusunu Kiyoko Shimizu'ya verecekti,kalbinin sahibine.

İkinci şubeye doğru koşup kapının arkasına saklandı.Shimizu orada değildi ama masasına çok fazla çikolata konulmuştu.Belki de çikolatayı ona akşam giderken vermeliydi.Geri dönüp yürüyecekken karşı taraftan koridorda beyaz temiz parkelerde ses çıkara çıkara ona doğru yürüyen Kiyoko'yu gördü. Kiyoko'ya gülümseyip geri arkasına döndü ve ilerlemeye başladı.Kiyoko ilk önce şaşırsa da sonra kendi amacını hatırlayıp Yachi'ye doğru yürümeye başladı.

O sırada Yachi çoktan merdivenlerin başına geri dönmüştü.

"Yachi-chan! Yachi! Beni bekleyebilir misin?" Yachi sesi duyunca çiviyle çakılmış gibi olduğu yerde durdu.

Acaba cebimi mi gördü?

Çikolatayı görmüş olamaz değil mi?

Ahh gördüyse ne diyeceğim?

Ona vereceğimi söylesem mi ki?

Belki de voleybolla alakalıdır

Offf!

Yachi kendi kafasındaki düşünceler arasında kaybolmuş ve onlarla cebeleşirken Kiyoko çoktan yanına varmıştı.

"Senin için vermek istediğim bir hediye var,bana bunca zaman boyunca yardım ettiğin için.Gerçekten teşekkür ederim,bana çok iyiliğin dokundu.Bu yüzden lütfen bunu kabul et."

Onları izleyen ikiliden habersiz konuşmalarına devam ettiler.

Cebinden ateş kırmızısı renginde kare şeklinde bir kutu çıkarıp Yachi'ye uzattı.Uzatırken hafifçe gülümsemişti ama bu gülümseme saniyelikti.Belirlenmesiyle silinmesi bir olmuştu.Çikolatayı Yachi'nin eline tutuşturup geriye doğru birkaç adım attı.

Shoyo merdivenlerden yukarı çıkarken Tobio'nun sütünü elinden almaya çalışıyordu.Tam zıplayacağı anda merdivenlerin sonundaki ikiliyi görünce Tobio'yu geriye doğru ittirerek alt merdivenlere oturdu.

Tobio ittirilmenin etkisiyle bağırmaya başlamıştı.

"Napıyorsun lan!? İttirmesene,sana diyorum Hinata,baKSANA BE!"

Shoyo,Tobio'nun elindeki süte bastırdı.Süt fışkırınca Tobio susmak zorunda kaldı ve sütü içti.

Sessizlikten yararlanan Shoyo anlatmaya başladı.

"Bağırma,sus.Yukarı merdivenlerde Yachi ve Kiyoko-san var bu yüzden sessiz ol ve benimle izle."

"İyi de birilerini izlememiz yanlış değil mi?"

"Sorun değil,emeklerimin işe yarayıp yaramadığını görmek istiyorum."

"Milletin ilişkisine niye karıştın ki güneşim?"

Tobio kafasını sağa sola sallayıp iç çekti.

Bu çocuk ne zaman adam olacak acaba,diye düşündü.

Önüne dönüp yukarıya doğru baktı.Kiyoko,Yachi'yle konuşmasını bitirmiş gibi gözüküyordu.Elinde kırmızı renkte bir kutu vardı.

Hinata,Tobio'nun ona verdiği kutuyu ne yapmıştı acaba?

Harbi he,sormam lazım diye düşündü Tobio.

Tam ağzını açıp soracakken Kiyoko'nun onların olduğu yöne doğru yürümesiyle Tobio ve Shoyo hızla daha alt basamaklara kaçtı.

Yachi,Kiyoko'nun bileğinden hafifçe tutmuş ve gitmesine engel olmuştu.

N'oluyo lan?

Tobio'nun aklından son geçenler bunlardı...

Hey hey ! Bu hikayeyi final yapmayı düşündüğümden textingi bırakıp hikaye bazlı yazmaya karar verdim.Zaten son bir bölüm kaldı ve final olacak.Bu zaman kadar okuyan,yorum yapıp oy veren herkese teşekkür ederim! Kalan konuşmayı diğer bölümde yapacağım. Bayy

𝐢𝐜𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧 ; 𝐤𝐢𝐲𝐨𝐲𝐚𝐜𝐡𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin