"Çikolata için teşekkür ederim." Yachi kızarmış yanaklarıyla karşısındaki sevdiğine baktı.Kafasını eğip konuşmak için cümlelerini kafasında topladı.Cümlesinden emin olduktan sonra kafasını kaldırıp Kiyoko'nun gözlerine baktı.
"Benimde sana vermek istediğim bir hediye var."
Cebindeki kalp şeklindeki kutuyu çıkarıp uzattı.
"Bunu sana yaptım umarım hoşuna gider."
Kiyoko ona sunulan hediyeyle afallasa da bunu ne kadar belli ettiğinden emin olamadı,bu yüzden afallamamış gibi davrandı.
Gülümseyip kibarlıkla çikolata kutusunu aldı.
"Öyleyse artık biz neyiz?" diye sordu Yachi.
Kiyoko onun elinden tutup merdivenlerden çıkmaya başladı ve en üst kata kadar çıkıp terasta bulunan çiçeklerin yanına getirdi.
"Bunlar benim bu okula geldiğimdendir özenle ilgi ve sevgiyle büyütüp baktığım çiçek bahçem.Sen ise bundan sonra benim bu çiçek bahçemdeki en özel,değerli ve güzel çiçeğimsin Yachi.Sana ne olmamız gerektiği hakkında bir şey diyemem ama benim için değerini böyle anlatabilirim.Daha önce sana ne kadar bu değeri hissetiremesem de benim için gerçekten değerlisin.İkinci yarım gibisin.Benim olmazsa olmaz parçam gibisin.Hayır öyle değil,yapboz parçaları gibiyiz.Beraber olduğumuzda güzeliz,bir olduğumuzda anlamsızız.Bu yüzden eğer kalbini kırdıysam ve seni üzdüysem özür dilerim.Amacım seni değersiz hissettirmek değildi,sadece nasıl yapmam gerektiğini ve nasıl tepki vermem gerektiğini kestiremiyordum."
Kiyoko içindeki tüm her şeyi döktükten sonra tepkisinden korka korka Yachi'ye baktı.Yachi ise dolmuş gözleriyle sanki biri dokunsa ağlayacak şekilde duygulanmışça tebessüm etti.
Ağzından sadece "Teşekkür ederim,seni seviyorum." çıkabildi.
Kiyoko ona yaklaşıp bir elini Yachi'nin ensesine öbür elini ise beline koyup kendine çekti.Gülümseyip alnını onun alnına yasladı ve dudaklarına karşı 'seni çok seviyorum' diye fısıldadı.Oradaki çiçekler onların aşkıyla daha da güzel gözüktü,kokuları onları tebrik edercesine ahenk ile birbirlerine karışıp etrafta mükemmel kokular yaydılar.Kiyoko Yachi'den izin istemek amaçlı gözlerinin içine baktı,Yachi gülümseyip kafasını salladı.
Kiyoko kiraz rengi pembesi dudaklarını Yachi'nin yumuşak ve sıcak dudaklarına bastırıp öpmeye baştı.Yachi sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi onun öpücüğüne karşılık verdi.Başta yumuşak başlayan öpücük gittikçe sertleşti ve agresifleşti.Sonrasında tekrar yumuşak haline geçip ikisinin birleşiminin sembolü oldu.Dudaklarını ayırıp birbirlerine sıkıca,sanki hiç bırakmayacak ve sürekli yapışık şekilde gezecekler gibi, sarıldılar.
Daha sonrasında yanlarda bulunan banklara oturdular.Yachi elini gökyüzüne doğru kaldırıp bulutları yakalamaya çalışırken Kiyoko onun elini tutmaya çalıştı.Gülüştüler ve el ele tutuştular.
Onları izleyen Kageyama ve Hinata ise hayatlarının şoklarını yaşamış gibiydiler ve onları tebrik etmeye gitmemek için kendilerini zor tutuyordular.Akşam okul çıkışında yapacaklarını kararlaştırıp diğer takım üyeleri onları rahatsız etmesin diye okulun aşağı katlarına geri indiler.Çiftimiz ise şu anda hâlâ gülüşüp bir şeyler konuşuyor.
Bu her ne kadar benim günlüğümden alınacak olsa da Yachi'nin yakın arkadaşı olduğumdan ve onu desteklediğimden bildiğim kadarıyla bu günlüğe aktarmaya çalıştım.Umarım arada kaçırdığım yerler olmamıştır sevgili günlük.
Görüşmek üzere.
Mufwin
.
.
.
.Merhaba millet bu kitabı bitirmiş durumdayım sonu nasıldı bilemedim ve isteğinize göre miydi onu da bilmiyorum ancak bu öylesine oluşturulmuş bir anda gelen fikirle yazılmış bir kitaptı, benimle bu zamana kadar olduğunuz için teşekkür ediyorum başka kitaplarda görüşmek üzere!!!
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐢𝐜𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧 ; 𝐤𝐢𝐲𝐨𝐲𝐚𝐜𝐡𝐢
Short StoryHitoka Yachi, Shimizu Kiyoko'ya aşıktı. × texting ×