okumalar...MUTLU YILLAR
Noluyor burada neden herkes burada? ?? Ben bunları düşünürken herkes bir anda IYIKI DOĞDUN EYLÜL! !!!! diye bağırdı.Her seneki muhabbet işte.
-Noldu unuttuğumuzu mu sandın? dedi annem sarılarak.
-Yok ama hakkınızı yiyemiycem bu sene iyi çalışmışsınız dedim gülerek.Etrafa bakarken gülen bir göz gördüm OHA DENIZ'DE GELMIS !!!! inanmıyorum ben gelmez diye düşünüyordum sonuçta benden nefret ediyor neyse günümü mahvedemiycem.
-Pasta zamanı diye çığlık attı (!) Ashen. Pastamın üzerinde benim fotoğrafım ve kocaman harflerle IYIKI DOĞDUN EYLUL yazıyordu.Her sene şu pastayı güzel kesmeye çalışıyordum ama pastayı mahvediyordum. Sanki eğitim almış gibi pastayı güzelce kestim.Herkes muzik eşliğinde dans etmeye başladı. Deniz nerede diye bakarken Stephanla konuştuğunu gördüm. Bunlar birbirlerini nereden tanıyordu ki. Öğrenmek amacıyla yanlarına gittim.
-Ooooo doğum günü çocuğu da buradaymış dedi Stephan.Gülümseyerek
-Siz birbirinizi nereden tanıyorsunuz? dedim.
-Insan okul arkadaşını nasıl tanımaz dedi gülerek. Iyi de biz Stephanla 1.sınıftan beri arkadaşız eğer onun arkadaşıysa benim de arkadaşım oluyor.
-Eylül bak burada kimler var dedi annem neşeyle.
-Inanmıyorum!!!! Bora Selin. Bunlar benim çocukluktan beri arkadaslarım eskiden New York 'ta yaşıyorlardı ama babalarının işleri yüzünden Türkiye' ye dönmek zorunda kaldılar.
-Biricik arkadaşımızın doğum ve biz gelmiycez mi ? Yok öyle bir dünya dedi Selin.
-Valla seni bilmem ama ben pasta için geldim dedi Bora. Birbirimize sarıldıktan sonra
-Ooooo Deniz Beyler de burdaymış dedi. Ne yani bunlar da mı birbirlerini tanıyor? Kafamda deli sorular....
En sevdiğim zaman" Hediye zamanı " Herkes hediyesini verdi sadece babam vermedi acaba ne aldı.
-Ve sıra benim hediyemde dedi babam.
-Al bakalım güzel kızım iyiki doğdun dedi babam. Bu neydi şimdi uçak bileti mi? ??
-Bu ne baba ? dedim merakla
-Istanbul 'a uçak bileti artık yeni evimiz Istanbul 'da dedi.Ne yani Istanbulda mi yaşıycaz yani şimdi. Peki burdaki okulum arkadaslarim nolucak ? Ben nasıl ayak uydurcam Istanbul' a??
-Noldu sevinmedin mi ? dedi babam kararsızca-Yok sevindim sadece şaşırdım peki ne zaman gidiyoruz ? dedim.-Yarın dedi babam.-Nasıl yani ? baba 1 hafta sonra gitsek olmuyor mu ? eşyalarımızı toplamadık dedim üzülerek.-Biliyorum tatlım ama işleri ona göre ayarladık maalesef dedi babam. Deliricem yaa.-Eylül kızım sen arkadaşlarınla biraz daha dur sonra gelirsin biz eşyaları toplayalım tekrar iyiki doğdun güzel kızım dedi annem sarılarak. Ben ne yapacaktım İstanbul'da ?-Eylül neden üzülüyorsun ki? eskisi gibi tekrar beraberiz hem senin Türkiye'de bir sürü arkadaşın var unuttun mu? dil probleminde yok zekisinde derslerde sıkıntı da çekmezsin dedi Selin. Aslında mantıklıydı hep İstanbul'da yaşamak istemiştim şimdi fırsat var işte bence birazda İstanbul'u dağıtmalıyım bakalım... Etraf sakinleşmişti ben de ne yapacağımı düşünmek üzere kenarda oturmuştum. Acaba arkadaşlarımın dediği gibi İstanbul güzel mi ? Ben bunları düşünürken yanıma biri oturdu. -Hediyeni burada mı veriyim ? yoksa İstanbul da mı? dedi. İyide bu Denizdi. -Sende mi İstanbul'a geliyorsun? dedim merakla-Evet bu sabah öğrendim babamın işi yüzünden dedi umursamayarak -Peki dil problemi? -Biz şuan ne konuşuyoruz dedi.-Türkçe dedim anlamayarak-Demek ki neymiş dil problemi yokmuş dedi. Valla bu çocuk çok zeki sanırım en büyük hobisi de beni bozmak susuyorum.-Dersleri napıcaksın dedim kendimi tutamayarak.-Valla hocalar çok zeki olduğumu söylüyor madalyalarla okulları bitirmemde sanırım bunun göstergesi ama ben Eınsteın olmayı falan düşünmüyorum dedi-Ukalasın dedim sinirlenerek -Teşekkürler madam dedi manyak..-Bir şey sorcam Selin ve Borayla nerden tanışıyorsunuz? dedim merakla--------------Eylül gitmemiz lazım annen çağırıyor dedi Ashen. Bu kızın zamanlamasına hastayım yaa neyse ben bir şekilde öğrenirim nasıl olsa daha çok beraberiz.... Ve NEW YORK defteri kapanır İSTANBUL defteri açılır....UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BU BÖLÜMÜ 4. DEFA YAZIYORUM HEP SİLİNDİ MEDYADA DENİZ VAR!!! MUTLU YILLAR......