iyi okumalar
Ayy ne uyudum yaa telefonum nerde? bu ev neden bu kadar sessiz ? bu sorullarıma kendim cevap vericem heralde aha buldum telefonumu saat 16:00 mı!!!! bu mesajlar ne yaa 5363278 twitterdan mesaj ne masajı bunlar ya ee bunlar doğum günü mesajı iyi de ne alaka benle bugünün tarihi ne BUGÜN BEN DOĞMUŞUM yaa ayy vefalı arkadaşlarım benim acıktım ben ya nerde bu ev halkı !! telefonum çalıyo Ashen arıyo kesin akşam ki partinin yerini söyleyecek .
-Efendim Ashen
-Eylül akşam Joshun ailesiyle yemeğe gidicem hemen alışverişe gitmeliyiz hemen hazırlan seni 10 dakika sonra almaya geliyorum
-Ash-- . Kapattı hatırlamadı mı? yok ya her sene aynı muhabbet hatırlar ya en yakın arkadaşım hiç değilse twitterdan görür dimi ? Neyse ben hazırlanıyım. Hemen hazırlandım zaten Ashen da gelmişti.
-Çok güzel bir şey bulmalıyım Eylül çok önemli benim için
-Tamam hemen telaş yapma annem arıyor bi sus.
-Alo anne nereye gittiniz ya beni unuttunuz heralde
-Eylül bi sus kızım ya biz 1 hafta babanla tatile gidiyoruz ablan arkadaşlarıyla abinde kız arkadaşıyla tatilde sen ev de tek kalacaksın sorun olur mu?
-Olur tabi ki de olurr ya sen nasıl bi annesin kızın burda aç kalacak sen hala tatil di---
-Eylül kızım sesin gelmiyor seni çok seviyorum dikkat et kendine
-Ann-- kapattı bugün zaten kapatan kapatana öffff yaaa
-Noldu Eylül
-Annemgil tatilde ablam arkadaşlarıyla abimde öyle anlıycağın yalnız kaldım
-Hımm kötü olmuş akşam işin yoksa sen de gelsene. Oha bunlar gerçekten unutmuşlar ya .
-Yok yaa ne işim var benim
-İyi sen bilirsin. Hiç de ısrar etmiyor.
-Hiiiii Eylül şu elbiseyi gördün mü sana çok yakışacak denesene.
-Gerçekten güzelmiş ama nerde giyicem ki ben bunu . Doğru nerde giyicem ki.
-Yaa Eylül giyicek bir yer bulursun elbet alsana bunu.
-Tamam ben bir deneyim sonra alırız.Kabine girdim hemen üzerimdekilerden kurtuldum ve elbiseyi giydim.Çok yakışmıştı neyse ben alıyım eninde sonunda giyecek bir yer bulurum
-Tamam ben bunu alıcam Ashen sen bişey alıcak mısın ?
-Yok ben bi sey beğenmedim evde ki kıyafetlerimden birini giyerim hadi sen hemen öde de gel.
-Tamam. Hemen ödedim ve çıktık arabaya bindik . Ashen yine başladı.
-Biraz hızlı git Eylül yetişemiycem ilk tanışmadan rezil olucam.
-Bi sus Ashen ya ne konuştun.
-Bi sorun mu var sen sinirlisin bugün ?. Acaba doğum günüm hatırlanmadığı için olabilir mi?
- Yok bi şey ya hem geldik zaten hadi in
-Sen de gelsene bi merhaba dersin
-Ufff Ashen yaaa
-Hadi gell gelll
-Tamam. Şuan benim yatakta Cem Adrian dinlemem lazım ama ben napıyorum.
ALLAH NOLUYOZ LAN????