Evrimden
Barışla beraber elimizde coconatlarla birlikte dönerken Yasin'nin dün ki oyunda 3/0 yapan Nisa'ya bağırdığını duyduk.
Yasin:Çok Kötüsün Nisa! Hemen Toparlanman Lazım!
Barış ile hızlıca coconatları erzaklarımızın yanına koyduk. Yasin bizi hala fark etmemiş bağırıyordu hemen yanına gitti .
Evrim:Yasin sen iki haftadır 3/0 yapıyorsun. Kız sadece bir gün 3/0 yaptı diye bağırma!
Nisa koşarak ormanın içine giderken bende peşinden gittim
Evrim:Nisa!
Nisa:Ne var Evrim?! Sende mi bana bağıracaksın!
Evrim:Bak Nisa beni sevmiyorsun biliyorum ama farkındaysan adada bir tek kadın biz kaldık. Yakında kadın adaylarda çıkaracaklar. Biz birbirimize destek olmayız eğer düşersek ilk kimi gözden çıkarırlar sanıyorsun elbetteki bizi elerler ilk. Cemal seni koruyacak diyede ümitlenme lütfen. Biliyorsun Cemal ve Yasin çok iyi arkadaşlarNisa biraz düşündü, sonra birden ağlamaya başladı ben de ona sarılıp anlından öptüm.
Nisa:Biz kadın gücünü onlara göstereceğiz! Ezdirmeyeceğiz kendimizi!
Evrim:Aynen böyle güzelim. Şimdi şu gözyaşlarını sil, Barış coconat yapacaktı gidip yiyelim.Ben ve Nisa kol kola yürüyerek barakaya gittik.
Mertten
Ünlüler takımı olarak Ersin'nin yaptığı yerde oturup bugün oynanacak oyun için taktik yapıyorduk.
Mert:Avantajı alırsak Berkan'nı açıkta bırakalım. Performansı son zamanlarda çok arttı çıktığı her sayıyı alıyor resmen!
Elif:Olabilir. Ben de Evrim'mi alırım. Hız konusunda avantajlıyım ama
Ersin:Atışta şanssızsın maalesef. Atışı çok iyi, ben bile ondan korkar oldum.
Sercan:Geçen gün nasıl bağırdılar Yasin ve Ardahan Evrime. Kız sadece bir sayı kaybettiler diye neler yaptılar.
Ersin:Oradaki tek dostu Barış valla. Çok üzülüyorum o kıza, Nisa'ya yaptıkları muameleye bak bir de Evrim'e yaptıkları muameleye
Aşkım:O birleşmeden sonraki voleybolda Evrim olmasaydı düşünsenize kazanma gibi bir şansları olmazdı.
Ersin, Evrim lafını açtığından beri onu düşünüyordum. Aslında birleşme partisinden beri onu düşünüyordum, ben ondan hoşlanıyorum desem olmaz ben Mert Öcal'ım beğenmem, beğendiririm.
Aycan:Hele Ardahan ile çıkardıkları o sayı, Evrim topu çıkarmasa set bizimdi ama İşte bence voleybolda kesinlikle Evrim daha iyi.
Yunus Emre:Acun beylere iki kez yenildiler.
Mert:Genellikle Nisa'nın hatalarıydı, Evrimin atması gereken toplara hep o koşuyordu bence en son kaybettikleri maçta iki set almışlardı hepsini Evrim sayesinde aldılar valla.
Sercan:Tamam kapatalım bu Evrim muhabbetini
Başka şeyler hakkında konuşuyordu diğerleri ama benim aklım hala Evrimdeydi.
Evrimden
Botun gelmesi ile Nisa ile yan yana oturduk. Bizim yan yana oturduğumuzu gören takım şaşkınlıkla bize bakıyordu.
Berkan:Hayırdır Kızlar?
Nisa:Biz artık kadın dayanışması yapacağız.
Başımla onayladım ama erkeklerin bizden gizli bu konuyu konuşacaklarını biliyordum. Nisa'ya bunu söylediğimde boşver felan dedi ama ben feci kafaya takmıştım. O sırada Parkura gelmiştik zaten bottan inip ekinin yanına geldik.
Mert
Nihayet çekim için her şey ayarlanmıştı. Kameraman kayıt dediğinde Acun Abi konuşmaya başladı
Acun:Evet arkadaşlar yeni bir dokunulmazlık oyununa hoş geldiniz.
Hepimiz alkışladık, o sırada Acun abi gönüllülere dönerek konuşmaya başladı.
Acun:Evrim ile Nisa sizi yan yana gördü kızlar.
Bende baktığımda Cemal Can'nın yanında olması gereken Nisa, sevmediği Evrim'in yanındaydı.
Nisa:Evet Acun Bey, artık böyle.
Acun:Cemal ile mi tartıştınız?
Nisa:Hayır. Başka bir sebebi var.
Acun:O zaman sözü Evrim'e verip ünlülere geçelim.
Evrim:Bugün takım olarak gerçekten çok motiveyiz. Bakalım, alabilecek miyiz? İnşallah biz alırız karşı takımada başarılar dilerim.
Acun: O zaman ağam söz senindir.
Hafifçe güldüm ve konuşmaya başladım
Mert:Bugün Takım olarak gerçekten çok motiveyiz. Karşı takımı parkura gömeceğiz.
Takımım alkışladıktan sonra avantaj için seçim vaktimiz başlamıştı.
Evrimden
Yasin:Avantaja zaten Nisa ve Evrim çıkacak bence ben ve Ardahan çıkalım
Evrim:Yasin senin ve Ardahan'nın performansı çok düştü o yüzden bence Berkan ve Barış çıksın
Yasin:Hayır. Ardahan ile ben çıkacağız.
Nisa:O zaman ben oynamıyorum
Evrim:Bende
Ardahan:Babuşlar buraya gelin ama
Yasin:Bırak ne yaparlarsa yapsınlar
O sırada süre bitti ve biz sıraya dizildik. Acun abi önce ünlülerden avantaja çıkacak isimleri çıkardı sonra bize geldi ama ben ve Nisa çıkmadık.
Acun:Evrim, Nisa bir sorun mu var?
Nisa:Biz ikimiz bugün oynamak istemiyoruz
Acun:Ama bu kural ihlali
Evrim:Üzgünüz ama biz bugün oynamayacağız Acun bey bizim fikirlerimiz burada önemli değilse performansımızda önemli değildir.
Acun:Peki o zaman sizin yerinize çıkacak isimleri Ünlüler seçsin bu arada kadın-erkek oyunu bu sene ilk defa oynanacak
...
Kazanan Ünlüler olmuştu ama Mert abi'nin bakışları pek hoşuma gitmemişti ama şimdi onu düşünemezdim adada acaba başımıza neler gelecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAHA MUTLU OLAMAM |Evmer|
Fiksi RemajaEvrim Keklik bu yarışmaya geldi geleli çok acı çekmişti. Gözyaşlarını herkesten saklamış, acılarını paylaşıp savunmasını indirmemişti. Tabi bir anda başlayan Mert Öcal ile olan yakınlaşmaları onun zırhını indirecekti ama şimdilik o bunu bilmiyordu.