7.0

189 10 5
                                    

Obejrzałam z Noah jakiś horror. Nie był w ogóle starszy. Spojrzałam na Noah a on sobie smacznie spał. Zaśmiałam się cicho i wyłączyłam telewizor. Położyłam się obok niego i sama poszłam spać.

•skip time•
Obudziło mnie czyjeś wstawanie. Obudziłam się i Noah coś robił na telefonie. Nie widział że się obudziłam i go wystarszyłam. Zaczęłam się głośno śmiać.
N: Millie! Boże...! Milly!
M: Hahahahahahahahaha. Przepraszam Noah..
N: Dobra chodź.
M: Okej.
Poszliśmy do kuchni i zrobiliśmy sobie kanapki. Usiedliśmy na kanapie i oglądaliśmy jakiś randomowy serial na Netflix. Napiliśmy się soku i ogarneliśmy siebie i pokój. Wzięłam telefon do ręki.

20 nieodebranych połączeń od Boyfriend ❤️❤️
+99 wiadomości od Boyfriend ❤️❤️

Wystraszyłam się i myślałam że coś mu się stało.

Boyfriend ❤️❤️
F: Hej Kochanie
F: Co robicie z Noah?
F: Mam dla ciebie niespodziankę.
F: Ej
F: Millie!
F: Jesteś tam?
F: Wszystko dobrze?!!!!
F: Millie!!!!!!!!
F: Martwię się o ciebie!
F: Słyszysz?!!?!,!?!!!
F: Proszę...
     ....
(Nie pisze dalej tych wiado bo to tylko zajmuje dużo czasu a i tak to nie jest ciekawe. Po prostu jej spamił.)

Szybko mu odpisałam bo wiedziałam że napewno się martwi.

Boyfriend ❤️❤️
    ....
M: Hej Finn!
M: Żyje!
M: Zasnęłam szybko i nie używałam tel.
M: Przepraszam kochanie.
M: Jestem jeszcze u Noah.
M: Ale za niedługo jadę do domu.
M: Jak chcesz możesz przyjechać!
F: O boże.
F: Ale się martwiłem. Takiego stracha i stresu mi narobiłaś jak nigdy!!!!
F: Chętnie przyjadę napisz jak bd w domu.
F: Kocham cię!
M: Ja mocniej! ❤️
F:❤️❤️❤️

Odłożyłam telefon i posiedziałam z chłopakiem jeszcze chwilę.
M: Ja już będę szła do domu. Dzięki za zaproszenie!
N: Nie ma za co! Jak musisz już jechać to jedź... Zobaczymy się jutro! Pa
M: Pa!

Wzięłam swoje rzeczy i wyszłam z mieszkania przyjaciela. Zamówiłam taxi i pojechałam do mieszkania.

Przepraszam że tak długo nie było rozdziału. Ale pisałam też inne książki i nie miałam za bradzo czasu. Ogólnie też nauka i wogule. Zapraszam na inne moje książki. Dziękuje też za 110 osób które to przeczytały. Amelia ❤️💓♥️🥺👉👈🙂🙃👋😂✨💕💞💗💖💜. 361 słów!

Fillie ŻyciemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz