Seungmin'in anlatımından
Ben... Benim bir adım yok, görevim bana yukarıdan gönderilenleri yapmak. Oh! Kendi kendime konuşmam burada sona eriyor, kara kitaptan bana gelen bir mesaj var.
Şimdi ışınlanıyorum. Bir caddenin üzerindeyim ve kara kitabım bana kırklı yaşlarda bir adamı beklediğimi söylüyor, etrafında bir sürü insan var. Birisi onu kurtarmaya çalışıyor, yüzüne bakıyorum. Yine mi aynı çocuk!
Onlara kurtaramayacaklarını söylemek isterdim fakat çok geç, ruhu bedeninde ayrılıp yanıma geliyor.
"Gerçekten öldüm mü?" dediğinde başımı olumlu anlamda sallayarak gülümsüyorum. "Size ben eşlik edeceğim." diyerek kitabımı kapatıyorum, görev tamamladı!
Evet, ölen insanlara rehberlik etmek işimin bir parçası. İnsanlar bize melek diyorlar. Melekler kadar güçlü olmasak da meleklere benziyoruz, alt kademe bir melek gibiyiz.
Tekrar arkama dönüyorum, aynı çocuk benim olduğum tarafa doğru koşuyor. Dünyalarımız ayrı olduğundan göremeyeceğini bilsem de çekiliyorum, içimde nedensizce oluşan bir endişe var.
Melekler ve insanların dünyası farklı olduğundan bunu hissedemem, değil mi?
♧♧♧♧♧
YENİ HİKAYE AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA ÇOK HEYECANLIYIM
Şimdiiii bir kaç açıklamada bulunayım :
• Buradaki gibi şimdiki zaman ekleriyle (-yor) ilk defa tüm bir hikayeyi yazmayı deneyeceğim ve güzel olması için elimden geleni yapacağım.
• Bu yine her hikayemde olduğu gibi kısa bir bölüm, başka bir deyişle benim ön sözlerim(?) gibiler. Yanu diğer bölümler uzun :)
•Seungmin bir melek ama Azrail de değil sadece ölenlere eşlik ediyor, müthiş açıkladım di mi?
Bir şeyler yaptım artık inş güzel olmuştur demekten başka bir çarem kalmadı, güzel okumalar~
Sınavları olursak ve biterse diğer fici de salacağım, keyifle okumanız dileğiyle...
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin, fluff fice merhaba deyin~♡
Sizi seviyorum ayıcıklar 🧸❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1004 [Angel] † HyunMin
Fanfiction"Kanatlarım yanımda olmasa bile hep seni koruyacağım, aynı senin bana bu dünyada sahip çıktığın gibi." ✧ "Bu dünya için fazla saf değil misin? Sanki hiç burada bulunmamış gibi." -ARA VERİLDİ- 03/11/2020