Formatı biliyorsunuz başlarda bi yapmıştık, ben soruyorum siz cevaplıyorsunuz veya seçim sorusuysa birini seçiyorsunuz fakat bu kez ekstra olarak ortalarda bir yerde boş satır bırakcam, Sherlock dışında olmayacak şekilde benimkilere benzer ya da daha orijinal sorusu olan varsa yazabilecek. Umarım birileri yazar çünkü bende soru cevaplamak istiyorum sjzjjxks hemde hoş olur, daha samimi bir ortam. Neyse başlayalım hadi 😏1-) John mu Sherlock'u daha çok seviyor/koruyor yoksa Sherlock mu John'u?
2-) Johnlock dışında shipin var mı? (shipper ve believer olmak ayrı şeyler, ship daha kurgusal hayalide olabilir)
3-) Irene sence Sherlock'a karşı bir aşk besliyor muydu?
4-) Sherlock Irene'e karşı bir aşk besliyor muydu?
5-) Moriarty neden Sherlock'a bu kadar takıntılıydı ve sürekli onu takip ediyordu?
6-) Lestrade mı Mycroft mu? (Mystrade shipperlar öfkeli sjskkxlx)
7-) Sence 5.sezon gelmesi olayı Moriarty'nin hayatta kalma olasılığını arttırır mı? Devam sezonunda Jim olur mu yani? (bunun olabileceğiyle ilgili ingilizce bir haber okudum ama net değildi sadece tahminler)
8-) Irene mi Bayan Hudson mı?
9-) Bayan Hudson'ın ilk adını bilen var mı? Çünkü ben bilmiyorum xjzkxkxlxllx
10-) Sorma sırası sizde!!
11-) John Mary'ye gerçekten bir sevgi besliyor muydu? (evliliklerinden bir yıl sonra hemen aldatmaya yönelmesinden dolayı falan sormak istedim)
12-) Dizide Johnlock canon olur mu diye sormıcam çünkü kitap uyarlaması olduğu için pekte mümkün değil. Fakat sizce Arthur Conan kitapları yazarken 2000'li yıllarda olsa Holmes ve Watson sevgili olmuş olur muydu?
13-) Benedict mi Martin mi?
14-) En sevdiğiniz Sherlock sahnesi?
15-) En sevdiğiniz Johnlock sahnesi?
16-) En sevdiğiniz sezon/bölüm?
17-) Eğer John/Sherlock diğerine duygularını söylese (dizi evreninde, hikaye kurgusu olarak düşünmeyin) diğerinin tepkisi ne olurdu sizce?
18-) İlerde dizide geçmesini hayal ettiğiniz -çok uçuk olmayan, gerçekçi shskxklx- bir replik?
19-) Eğer Eurus en iyi arkadaşı Trevor'ı öldürmese Sherlock nasıl biri olurdu? O travmayı yaşamamış olsaydı?
20-) Lestrade ile Sherlock shipleyen var mı hiç? Bende shiplemiyorum hatta Mystrade gibi öyle bir ship olduğundan bile haberim yoktu ama bir keresinde ao3'de denk geldi ve okumuştum kısa bir fic, öyle rahatsız edici falan değildi hoştu yani snzmxlxl
Veeeee, son.
Okuyucu hiç kalmamış olsa da ilerde gelecek olanlar cevaplar belki (:Seviyom sizi