18 Kasım 2010. Sonbahar yapraklarının süslediği up uzun bir sokakta yürüyordu Elif. hayatı iyi kötü devam ediyordu. Dersleri çok iyidi. 10. Sınıf öğrencisiydi. Uzun boylu sarışın mavi gözlüydü. ve çok çekici bir fiziği vardı.
Ağır adımlarla evinin yolunda yürürken bir yandanda düşünüyordu 'bugüne kadar hiç aşık olmadı, bundan sonrada olmam herhalde ' diye düşündü. kendini bilmez bir ifadeyle evinin önüne gelmişti. kardeşi bahçede oynarken onu görür görmez boynuna atladı. Onu çok seviyordu. bir tane daha kardeşi vardı ama o diğerinden büyüktü. küçüğünün adı mücahit, büyüğünün ise buraktı. ikisinide çok seviyordu.
Binaya girip merdivenlerin başına ayakkabılarını çıkartarak içeri girdi annesi mutfakta akşam yemeğini hazırlıyordu. kapı sesini duyunca "kızım berede kaldın sabahtan beri seni bekliyorum. Erken geliceğini söylemiştin" dedi masum bir tavırla. bakışlarından belliydi merak ettiğini "geldim anne burdayım" dedi neşeli bi tavırla. Annesinin yanağına bir öpücük kondurup odasına geçti. ödevini bitirmişti ama birkaç sayfa eksiği vardı. onlarıda tamamlayıp yatıcaktı. ödevlerini bitirip kenara koydu.
Ayağa kalkıp dolabın kapağını açtı. Yarın giyeceği kıyafetleri ayırarak yatağına girdi. günlüğünü yazıp çantasına yerleştirdi. derin düşüncelere kapılarak uyudu. babasını beklemiyecekti. çok yorulmuştu. Babası bir inşaatta çalışıyordu. durumları pek iyi sayılmazdı. ama babası hiç bir zaman bunu ailesine hissettirmemişti. çok fedakar bir adamdı.
Ertesi sabah babasını. Sesiyle uyandı "kızım kalk hadi okula geç kalıcaksın"
Demesiyle irkildi. Elif hemen okul formasını giysi. altına diz kapaklarında bir şort etek le üstüne bir polarla mutfağa doğru ilerledi. kahvaltısını yapıp banyoya geçti. saçlarını yapıp hızlıca çantasını aldı. "babacığım hadi ben hazırım"demesiyle babası mutfağın kapısının önünde belirdi."tamam kızım geldim" dedi.Elif ayakkabılarını giyerek aşağı iniyordu. babası onu durağa kadar bırakacaktı. evin kapısını açtığında önünde bir zarf düştü. eğilerek zarfı aldı.ve açmak istedi. zarf onaydı. geç kalıyordu. babası çağırdı"Elif hadi geç kalıyoruz" dedi. Elif büyük adımlarla arabaya bindi. tekrar otobüse binip okula gitti.
ilk ders matematikti. zil çalınca birden aklına sabahleyin ayağının önüne düşen zarf geldi. çantasını açtı tam zarfı eline alırken Rengin ve Aleyna onu çağırdı. ayağa kalkıp yanlarına gitti. ve kütüphaneye ye indiler. Rengin kitap alıcaktı."kızlar sizce hangi kitabi almalıyım?"dedi. Aleyna "bak şu kırmızı olan varya o çok güzel onu almalısın". dedi. Rengin hemen Aleynanın tavsiye ettiği kitabı aldı ve yukarı derse çıktılar.
Üç arkadaş hepsi aynı sınıftaydı. Aleynanın up uzun saçları beline dökülüyordu. uzun boylu ve sarışındı. Rengin ise kumral ve uzun boyluydu.
İkiside birbirinden güzeldi. Emre Renginin sevgilisi muratsa Aleynanın sevgilisi iki çiftte birbirlerine çok yakışıyorlardı. Aleyna,Rengin ve Elif part time bir işte çalışıyorlardı.Ders başlamıştı. Elif dayanamayıp çantasından zarfı çıkarttı. Hızla ve merakla açtı zarfı. Gördükleri karşısında şok olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN SENİ TERK ETTİM!
ChickLitSıradan bir ailenin kızıydı Elif. Maddi durumları fazla değil. İyi kötü bir hayatı var. Zorlukların üstesinden gelmeye çalışıyor. 18 Kasım 2010 sonbahar yapraklarının süslediği up uzun bir sokakta yürüyordu Elif..