Naber biçıslar. O uzzzuuuuuuuuun upppuzun aradan sonra geri döndüm. Çünkü hem okuduğum kitaplar yeni bölüm geliyodu hemde soru bekledim. Niyse başlayalım. İlk sorumuz paps için " ne yedinde boyun bu kadar uzun?" Evet merak ettim şimdi. Umarım bu sans gibi bir saat " ııı.... İiiiiii ... Eeeeee" diyip Durmaz mantı-klı bir cevap verir. Neyse PAPS BURAYA GEL.Paps: Bir sorun mu var insan?
Evet arkadaş ne yedinde boyun bukadar uzun diye sormuş.
Paps: Sütlü spagetti yedim............
Denemeyin. Sadece boyum uzun olsun diye. Ama sans yemedi. Bu yüzden kısa.
AĞLA LAN KARDEŞİN SENDEN DAHA UZUN!!!
Tamaaam şimdi bakam diğer soruya. He bu arada paps sen gidebilirsin.
Paps: Peki insan umarım yardımcı olmuşumdur *gider*
Tamam şimdek FLOWEY.
Flowey: NE VAR!!!
Bişi sorcam çiçek jojuk olmak nasıl bir duygu?
Flowey: Aslında benim ruhum yok yani bunun nasıl bir duygu olduğunu bilemem. Ama ilk uyandigimda kollarımı ve bacaklarımı hissetmediğim için ağladığımı hatırlıyorum.
Zavallı küçük çiçek sen gidebilirsin.
Flowey: BANA zavallı DİYEMEZSİN!!!!
Hayır diyebilirim bu benim kitabım bu kitapta sizin kaderinize ben karar veririm. Yani benimle düzgün konuş.
Flowey:......... tamam apla.
NiyseeeeeeeEEeeeee bölüm sonu konuşması yazamiyacak kadar üşengecim yaniiii ne diyim. Blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah falan filan falan filan falan filan falan filan sorularınızı bekliyorum ve şarkı falan önerin koycam. İstediğiniz şarkıyı yazın canlarım. Hoşçakalın blah blah blah blah blah blah blah.
NE hala okuyomusun? Bölüm bitti.
Okumayı bırak okuyucum.
Hayır ciddiyim bölüm bitti. Hadi bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
undertale ve au karakterleri'ne soru
Fanfictionundertale ve au karakterleri'ne soru sorucaksınız onlarda cevaplicak