13

58 9 11
                                    

Bir soru adına bu bölümü yazıyorum. Ama dediğim gibi gerisi size kalmış. O zaman sorumuz gelsin. Ama önce karakterler. Lan ut karakterleri gelin ölüm buraya!!


Frisk be sans dışındaki ut karakterleri: Ne!?


Sans ve Frisk Nerede? Gidin bulun.


Papy: Tamam.


*Yarım saat sonra*


Ohh sonunda geldiniz. Hadi soru gelsin.


Chara: Onlar kim?

Frisk: Haaaaaaaaaaaa nasıl bilmezsin!?

Chara: Bilmiyorum işte bilmem mi gerek!?

Şey aslında evet. Çünkü tepkinizi görücez. Ama ben size kısa bir özet geçiyim; William Afton bu ailedeki çocukların babası. Aynı zamanda saplanantarak olan patlıcan adamın ta kendisi. Çocukları öldüren William Afton ile ilgili düşünceleriniz.

Toriel: Ne? Çocukları mı öldürmüş?


Frisk: Evet.

Asriel: Sen nasıl bu kadar rahat konuşuyorsun?

Frisk: Ben bunlara alıştım artık.



Sans:*Bir gözü mavi diğeri yok olur*


Tamam sıra diğer afton'da; Clara Afton çocukların annesi. Nasıl öldü bilmiyorum ama ballora animatroniğinin içinde kendisinin ruhu var. Düşünceleriniz.


Alphys: A-a-a-animatronik?


Bazen animatrak diyorum ama çocukları eğlendirmek için yapılan şarkı söyleyip dans edebilen ve bazen dondurma yapıp birilerinin ölümüne neden olan robotlar animatronikdir.



Metatton: Aaaah benim gibiler her yerde.


Frisk: Ama onların tek farkı purple guy yüzünden öldürülen çocukların ruhlarının içinde kalması, Öldürmek için proglanması falan gerekir.

Undyne: Serseri artık senden uzak durucam.

Neyse kısa kesicem. Cris Afton doğum gününde abisinin ona yaptığı bir şaka yüzünden öldü. Elizabeth Afton babasının yaptığı bir animatroniğin yanına çok yaklaştı ve öldü. Micheal Afton scoop aleti yüzünden öldü diyemem ama içinde sl robotlarının birleşimi olan Ennard var.


Asgore: Bu kadar şey bana ağır geldi. Ben gidiyorum.


Toriel: Geçi ailesi gelin damat gidelim. Hazır gelin damat demişken lan Frisk sans!


Frisk: Efendim anne?

Toriel: Siz ne zaman evlenceğiniz bakam?


Frisk: Anne Hadi bir git.


Paps: Bende gidicem gelicek.

Metta,Chara: Ben.

Sans:*metta'ya bir gözü mavi şekilde döner. Bende İskender jdkskfm*


Metta: Iıı be-ben gelmesemde Olur.


Undyne: Gel robo Biz birşeyler yapalım.

Metta: Taaaamaaaam hamsiiiii.


Alphys: Ga-gaster Bizde eskisi gibi deney yapak?

Gaster:*yüzünde komik ve garip bir ifade ile* Ooooluuuuur.

Sans: Sanırım burada bir biz normal kaldık.

Frisk: Sanırım.

Şşşşşt çocuklar.

Frisk,sans:?

Düğün ne zaman?

Frisk: Hadi Ben gittim.

Sans: Benide bekle.





Bütün karakterlere sorular:



Birde soru sorucaksanız ve cesaret götevi falan vericekseniz diğer fnaf kitabında yazın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

undertale ve au karakterleri'ne soruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin