Not: Sadece Harry Kategorisi bitmiştir. Paylaşmadığım sürece diğer kategori yarışmaları devam ediyor.
Oy vermediğiniz sürece yorumlarınız geçersiz sayılıyor..
-------------
Toy-Harry Styles / Yazar; @MrsDoctorStyles
Tanıtım; Gözleri dans eden çıplak kızlara hapsolurken ona yaklaştım.
"Güzel vücutlar,boş suratlar"
Bana döndü ve bakışlarıyla parçalara ayırdı.
"Seninde bir farkın olduğunu göremiyorum."
Vampir Efsanesi-Harry Styles / Yazar; @Styles_2010
Tanıtım; Normal olmasalar da, normal gibi görünmeye çalışan beş vampir. Onlarla yeni tanışacak olan diğer vampirler. Ve büyük kavgalar, aşklar, ihanetler, nefretler... Sizi sürükleyici bir vampir hikayesine davet ediyor. Okuyacaklarınız, yaşanabilecek kadar gerçek olacak; sanki gerçekten yaşıyormuşsunuz gibi... Bütün sırların açığa çıktığı, kötülerin kaybettiği, iyilerin kazandığı, aşkın kazandığı, ihanetin kaybettiği bu hikayeye katılmak ister misiniz?...
Sapık, Aşık ve Sexsy Styles- Harry Styles/ Yazar; @UykucuKediciik
Tanıtım; Harry Styles hani şu ünlü kıvırcık olandan. Elissa Dark normal sıradan bir Türk kızı. Her şey havaalanında başlar. Ve birlikte biraz tesadüf ve birazda bizim aşık Harry tarafından ayarlanan Mavi Tur'da devam eder. Onların aşkı; engelleri, eski sevgilileri, ünü ya da her şeyi aşabilecek mi?
Onlar tüm bunları yaşarken yanlarında ikisininde en iyi arkadaşları sarı civciv Niall Horan ve Elissa'nın en yakın arkadaşı Maria Wood'da var. Sizde bu aşk,macera,coşku,şehvet,bazen mutsuzlukların da rol aldığı hikayeye katılmak istemez misiniz?
TWIX- Harry Styles / Yazar;@mollowen
Tanıtım; Sanırım Tanrı benimle uğraşmaktan yorulmuştu veya gerçekten onun bile usandığı bir baş belasıydım. Herkes bir baş belası olduğumu söylediğinde bile o "Bende seni seven bir baş belasıyım." Diyerek kendine pay çıkarıyordu ve bunun Not Defteri sahnesine benzemesi için can atıyordu. Onunla birçok kez bu filmi izlemiştik ve her seferinde 'Kuş' kelimesi yerine 'Baş Belasını' kullanması sinirlerimi bozuyordu fakat sanırım sonumuzun not defteri gibi bitmesini istese de kesinlikle bazı şeylerin bize özgü kalmasını istiyordu. Sadece ben Allie gibi bunu kabul edecek bir yapıya sahip değildim, bilirsiniz ya, özgünlük meselesi.
Harry's Baby- Harry Styles / Yazar; @Harlif_7
Tanıtım; ...Harry kucağında Darcy ile içeriye girdi. Hem onu seviyordu hemde bana getiriyordu. Kucağıma verdiğinde gözyaşlarımı tutamadım. Saçları kahverengiydi. Gözlerini tam açamadığı için göz rengini göremiyordum.
Ama yanakları tombik tombikti ve sürekli elleriyle oynuyordu. O an anladım ki bu duyguyu hiç bir şey değişemem. Ayrıca sorumlulukalarımın arttığınında farkına varmıştım. Artık ilgilenmem gereken bir eş, bakmakla yükümlü olduğum bir çocuk, ve çalışmam gerek bir işim vardı. Asıl hikaye bundan sonrasıydı. Hayatımıza hoşgeldin Darcy Anna Styles!..
Zorla Evlilik- Harry Styles / Yazar; @Selinarat
Tanıtım; Genç bir kızın genç grup üyesi olan Harry Styles tarafından kaçırılıp onların devam eden zorlu ve romantik hikayesi.....
Tekrar yazıyorum. Kazanmasını istediğiniz Hikaye için öncelikle oy veriyorsunuz. Daha sonra yorumda kullanıcı adı ile beraber hikayesini yazıyorsunuz. Bu kadar!
İyi şanslar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfiction Yarışması.
Non-FictionÖhm,öncelikle burada sadece #Fanfiction yazan yazarlar yarışacak. Örneğin; En iyi Harry Hikayesi,katılmak isteyen yazarlar kitap isimlerini söylüyor. Okuyucular ise yorum yaparak o,yazarın kazanmasını sağlıyor. 06.01.2015 #1 Kurgu olmayan.