Zayn Malik Fanfiction

1.5K 127 168
                                    

Not: Sadece Harry Kategorisi,Calum Hood ve Zayn Malik Kategorisi bitmiştir. Paylaşmadığım sürece diğer kategori yarışmaları devam ediyor.

Oy vermediğiniz sürece yorumlarınız geçersiz sayılıyor..

----------------

Forget Forever- Zayn Malik / Yazar; @YarenYsr

Tanıtım; Yüzün gökyüzünde,bakamıyorum.Havada nefesin var,boğuluyorum.

Black Diamond-Zayn Malik / Yazar; @Malikfection

Tanıtım;Görüyorsun değil mi? Duvarlarım siyah,koltuklarım siyah,eşyalarım siyah ve en önemlisi ben de siyahım.Hayatım da öyle ve sen bu siyah hayatıma alacağım sıradaki kişisin.

Evimdeki Sapık- Zayn Malik / Yazar; @DivergentforDemi

Tanıtım; Ve hayatımda ilk kez birine bu kadar içten sarıldım. Kalp atışlarını kalp atışlarım yaptım. O nefes aldıkça, ben nefes almaya gerek duymadım. Onu hiç var olmamışçasına sevdim.

Sevgilim Bir Şarkıcı!- Zayn Malik / Yazar; @remStyparhorlikson

Tanıtım; Merhaba Ben Gomez! Selena Gomez. Evet.. Sevgilim Bir Şarkıcı! Ben ise normal bir kızım,bu nasıl olucak bilmiyorum! Tanrım.. düşüncesi bile tüylerimin ürpermesine neden oluyor. O Konserlerde Şarkı Söylerken,Ben. Ben mi ? Patlamış mısır yiyerek televizyon izliyorum.Sevgilimin Adı Zayn Jawaad. Zayn Malik!

MU Legend Of Mermaid -Zayn Malik / Yazar; @ackleswife

Tanıtım; '' Çelimsiz bir deniz kızı . ''

Güldüm . Gerçekten böyle olduğumu düşünüyor olmalıydı . '' Poseidon çakması . '' O da güldü . Daha sonraysa ciddi bir ifade takındı . '' O halde senin baban olmam gerekir Thetis . Ben .. Ben babandan çok erkeğin olmak isterim . '' Ayak parmak uçlarımdan her bir saç telime kadar kızardığımı hissetmiştim . Nefesi yüzümü esir almış gözleri gözlerimin içine derince bakıyordu . Ve biz benim ait olduğum yerde denizin tam ortasındaydık .

I WİLL ALWAYS LOVED YOU- Zayn Malik / Yazar; @ninadovrev840

Tanıtım; Tanrı der ki; "Eğer bir şeyi benden çok seversen...onu senden alırım."

After You-Zayn Malik / Yazar; @masaldeniz

Tanıtım; “Unutmak mı, o da ne?” gözlerini gözlerime sabitlemişti.

Bense onun büyüsüne kapılmayıp söylemek istediklerimi aktarmaya çalışmıştım. “Unutmak işte Zayn, aşkının bir gün bitmesi.” Ela gözleri düşünceyle kısılmıştı. “Saçmalama sevgilim! Seni hiç bırakmayacağım.” Aramızdaki mesafe gittikçe azalmıştı. Kollarını bana dolayıp, dudaklarını dudaklarımla buluşturduğunda, ona gerçekten de inandığımı hissetmiştim. Ne aptalım!

Boss' Prisoner- Zayn Malik / Yazar; @LonelyNovelist 

Tanıtım; Ve tutsak... Unutma, sana yalnızca ben sahip olabilirim.

TATTOO-Zayn Malik / Yazar; @MyLittleKnight 

Tanıtım; İstediğimi elde etmek adına basit bir hırsın ardından koştum fakat şimdi... Serbestsin. Arkanı dönmeden yoluna devam et. Geri döndüğünde ben olmayacağım.

------------

Tekrar yazıyorum. Kazanmasını istediğiniz Hikaye için öncelikle oy veriyorsunuz. Daha sonra yorumda kullanıcı adı ile beraber hikayesini yazıyorsunuz. Bu kadar!

Zayn kategorsine katılım çoktu. Hile istemiyorum,anlaşılıyor. İyi şanslar!

Fanfiction Yarışması.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin