Date: 𝖩𝗎𝗅𝗒 20, 1980
Time: 10:44 𝖠𝖬
Your Feeling(s): 𝖲𝖺𝖽, 𝖲𝗁𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗅𝖾𝖾𝗉𝗒.𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝖺 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾. 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝖻𝖾𝖽, 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗍𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗌𝗎𝗂𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗈𝖿𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇 𝗂𝗇𝖽𝗂𝗀𝗈 𝖳-𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗉𝖺𝗂𝗋 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝖻𝗋𝗂𝖾𝖿𝗌. 𝖨 𝗌𝖺𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽.
???: 𝖸𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗈𝗄𝖾𝗇 𝗎𝗉!
𝖳𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖺 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝗍𝗈 𝗆𝖾, 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌:
𝖬𝖾: 𝖶𝗁𝗈 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾?!
???: 𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽.
𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝖺 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗀𝗂𝗋𝗅. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌.
𝖳𝗁𝖾 𝖡𝗅𝗈𝗇𝖽𝗂𝖾: 𝖬𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝖮𝗅𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌. 𝖶𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾?
𝖬𝖾: 𝖬𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝖬𝖺𝗋𝗄 𝖳𝗁𝗈𝗋𝗇.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗅𝗈𝖼𝗄𝗌.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖸𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍𝖾𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖨'𝗏𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖿𝖾𝗅𝗍.
𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. 𝖣𝗈𝖾𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝖾?
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖡𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍 𝗂𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾. 𝖢𝗈𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗍!
𝖶𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝖨 𝗒𝖺𝗐𝗇𝖾𝖽, 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽. 𝖨𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗐𝗈 𝖺𝖽𝗎𝗅𝗍𝗌 𝖨 𝖺𝗌𝗌𝗎𝗆𝖾𝖽 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌. 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗉𝖺𝗇𝖼𝖺𝗄𝖾𝗌. 𝖨 𝗁𝖺𝖽𝗇'𝗍 𝖾𝖺𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗌𝗈 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅. 𝖨 𝗌𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾. 𝖠𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝖨 𝖺𝗍𝖾, 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖬𝗈𝗆, 𝖣𝖺𝖽, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖬𝖺𝗋𝗄 𝖳𝗁𝗈𝗋𝗇. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗇 𝖺 𝖻𝗈𝗑, 𝗌𝗈 𝖨 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝗂𝗆 𝗁𝖾𝗋𝖾.
𝖬𝗋𝗌. 𝖮𝗅𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌: 𝖮𝗁, 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗌𝗈 𝖻𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎, 𝖬𝖺𝗋𝗄!
𝖬𝗋. 𝖮𝗅𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌: 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝖬𝖺𝗋𝗄.
𝖬𝖾: 𝖨'𝗆 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝖨'𝗆 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝖺𝖽.
𝖬𝗋𝗌. 𝖮𝗅𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌: 𝖶𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝖽?
𝖬𝖾: 𝖨 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗆 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗈𝗋𝗇. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗄𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖺𝗇 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍. 𝖬𝗒 𝖽𝖺𝖽 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖺 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖠𝗇𝗇. 𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖺 𝗆𝗎𝖾𝗌𝖾𝗎𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗆𝗒 𝖽𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖠𝗇𝗇 𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖾𝖺𝖽. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖠𝗇𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗎𝗋𝗇𝗍.
𝖨 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗋𝗒. 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖮𝗁, 𝖬𝖺𝗋𝗄𝗒!
𝖨 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖼𝗋𝗂𝖾𝖽. 𝖨 𝗋𝖺𝗇 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖨 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗂𝗇. 𝖠𝗅𝗅 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗂𝗌 𝗍𝗈 𝖼𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗋𝗆𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗅𝖺𝗇𝗄𝖾𝗍. 𝖨 𝗃𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗈𝗎𝗍. 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗉𝗈𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖬𝖺𝗋𝗄𝗒, 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒. 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌.
𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗌𝗈𝗅𝗂𝖽 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾. 𝖨 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉.
𝖬𝖾: 𝖧𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾?
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝗈𝗎𝗍, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖨 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗅𝖺𝗂𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋. 𝖬𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗅𝗆𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗌𝗈 𝗌𝖺𝖿𝖾 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌.
𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂: 𝖨𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝖬𝖺𝗋𝗄.
𝖨 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗇 𝖲𝗁𝖺𝗎𝗇𝖽𝗂'𝗌 𝖺𝗋𝗆𝗌. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾𝗅𝗒. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋. 𝖢𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗂𝗍 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖺𝖼𝗍𝖺𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋?
- - - - - - 𝖬𝖺𝗋𝗄 𝖳𝗁𝗈𝗋𝗇 ☦︎︎
YOU ARE READING
Slaying The Demon ~ Damien: Omen II AU
TerrorMark Thorn was presumed dead from an aneurysm in 1978, but he wasn't dead anymore. After two years of under a gravestone, Mark becomes resurrected in 1980. Despite given an aneurysm from Damien Thorn, Mark rises from the maggots of the casket and sw...