Nae POV
After King Beat Ma Ass Aaliyah Drove Me Home . I Am Kinda Scared Of King Cus I Bet Y'all Ain't Hear Her Say She'd Kill Me If I Talked To Khadyah Again . But She Did . Anyways I'm Fenna Get A New Look And Be A Femme . Everyone Says I Should've Been One Anyway So Femme Here I Come .
Nyah POV
Today I Saw A Beaten Stud , Made A Fraand , And Moved In With Ma Bae . Right Now We All Putting On Our Matching Lego Oneies . We Took Pictures And Put Them On Gram .
Khadyah: How Many Guest Rooms
Dice: 7 Errbody Get They Own . If Y'all Want .
King: I'm Sleeping With Ma Baby . *Smirks*
Dice: Me Too .
Me: Yuup ! And We Not Fucking So ...
Dice: Yeah We Are . Its Been 6 Months . I'm Gone Slay .
Me: Nah . Not Wen All These People Here .
Khadyah: We Ain't Wanna Listen To Nyah Moan Anyways .
King: Righht . We Don't Wanna Hear It . But Wat Y'all Wanna Do .
Dyah: Let's Play Nigga Knock .
Dice: Yes Ma'am . Come On We Gone Nigga Knock That Old Ass Lady Down Tha Street .
We All Laughed . We Was Tip Toeing Down Tha Street We Banged On Her Door Then Ran Away Laughing . We Hid Behind This Big Ass Tree And Saw This Old Woman Come Outside .
Old Lady: Who Tf Knocking On Ma Door . Its 10:30pm . Get Yo Ass Beat .
Dyah: Damn She A Thug . We Better Go .
Old Lady: Better Not Knock On Ma Door Again .
We All Walked To This Door And Khadyah Knocked On It . She Ran Away But Tripped And Hit Her Head On Tha Concrete . King Was Running Back So Quick And He Lifted Her Up And Tha Person Opened Tha Door .
King POV
I Saw Khadyah Fall And She Ain't Look Like She Was Getting Back Up , So I Was Running Towards Her And I Picked Her Up . See Ain't Wake Up At All . Tha Person Finally Answered Tha Door . I Was Freaking Out And Crying But I Managed To Say "Please Call Tha Hospital" .
Random: Yeah . Imma Call Em Right Now .
Me: Thanks .
We Watched As Tha Hospital Took Khadyah And Layed Her On Tha Gurney . I Was Crying And Dice Offered To Drive Me To Tha Hospital . I Was Crying Tha Whole Ride . We Pulled Up At Tha Hospital And I Ain't Even Let Tha Car Stop I Literally Jumped Out And Ran To Tha Front Desk .
Desk: How May I Help You *Smiles*
Me: I'm Looking For Khadyah Johnson .
Desk: Yeah She's In Room 183 Down Tha Hall To Tha Very Back
We All Went Back There And I Saw Ma Baby Hooked Up To Like 12 Machines . This Is Ma Fault .
Doctor: Oh Hello . Do You All Know Ms.Khadyah .
Us: Yeah , Yes
Doctor: Well , She's Gonna Be Okay . Wat I Do Know Is She's Gonna Have Chronic Memory Loss . Could Be Days Months Maybe Years Could Be Forever Idk Yet . But She Can Leave Tomorrow .
King: So You Saying She Probably Won't Remember Any Of Us .
Doctor: Possibly
I Bust Out Crying . Ma Baby Is Injured . I Looked At Her And She Blinked .
Me: Baby , You Awake
Dyah: Are You Ma Momma . Or Ma Sister ?
Me: Nah Bae . I'm Your Guurlfraand . You Remember Me ?
Dyah: Yeah Ik You . You Asked Me Out Like A Few Weeks Ago .
Me: Watchu Mean . I Didn-- Khadyah Wat Year Is This ?
Dyah: 2012 . Why ?
Me: Baby How Old Are You
Dyah: 11 Fenna Be 12 This Summer . Baby I Thought You Knew This .
Me: I Do . Baby You Probably Won't Believe This But Your 14 And Its 2014 Fenna Be 2015 .
Dyah: So We Dont Date . *Confused*
Me: I Will Explain Tomorrow . I Promise . Alright ?
Dyah: Yeah . And Bring These People Too Since They Couldn't Speak . Rude !
Me: Yeah Baby . Imma Be Back I Gotta Bring Some Clothes But ILoveYouu .
With That I Walked Off With Tha Rest . Ugh Ma Life Is Rough Asf .