"Hyung, daha hızlı yapamıyorum yardım et!" Jungkook heyecanla zıplarken titreyen sesiyle hyunguna fısıldadığında gecenin yarısında sesinin hiçbir şekilde duyulmasını istemiyordu. "Jungkook ne yapayım konsolu götüme mi sokayım?"
Jungkook çatık kaşlarıyla zıplamayı kestiğinde kollarını birbirine bağlayıp hyunguna arkasını dönmüştü. Oturdukları büyüğünün yatağında köşeye büzülürken dudakları da eş zamanlı büzülmeyi es geçmemişti. "Ah hadi ama bebeğim, bana küsmeyeceksin değil mi? Bugün benim yardımına ihtiyacım olduğunda hemen telefonda hallettiğin gibi ben sana-"
Jungkook, susması için utançla kızarmış yanaklarını gizlemeye çalışarak büyüğünün üstüne atlayıp sıkıca sarılmıştı. Boynuna ardı ardına bıraktığı öpücüklerle amacına ulaştığında zafer gülümsemesi yer edinirken ince dudaklarında, büyüğü elini kalçasına yerleştirip hafifçe okşamaya başlamışken iç çekişleri sarmıştı odayı.
Git gide sıkılaşan eller inlemesini tetiklerken dudaklarını ısırarak engel olmak için çabalıyordu, küçük. Oval hareketlerle kıvırdığı kalçasıyla birbirine sürtünen bedenleri ortamı daha da alevlendirirken Jimin'den yoğun bir inleme kazanması pek de imkansız değildi. "Hyung, ellerin çok iyi hissettiriyor."
Dizlerinde biten şortunun bedeninden ayrıldığını hissederken cümlesi havaya karışıp uçmuştu bile. Çok geçmeden içine sızan parmakları da hissettiğinde üstünde yattığı bedenin ereksiyonunu da rahatlıkla hissediyordu. Durum böyleyken tiz bir inleme dudaklarından firar ettiğinde ikinci parmak da çoktan yer almıştı içinde. Makas hareketleriyle kendisini genişleten hyungunun kollarına sıkıca tutunduğunda elini aşağı kaydırıp eşofmanın beline elini yerleştirmişti.
"Bebeğim utancını aldığı zevkle yenmeye çalışıyor gibi, hm?" Miniği başıyla onaylarken hafifçe yerinde doğrularak büyüğünün eşofmanını içindeki dar kumaş parçasıyla birlikte çıkarıp odanın köşesine fırlatmıştı. Parmakların deliğinden çıktığını anladığında üzerinde yattığı bedenden hafifçe kalkarak kucağındaki yönünü değiştirmişti.
Jimin'in dizlerini bükerek ellerini üzerine yerleştirmişti destek amacıyla. Yavaş hareketlerle başlayan sürtünme işlemi giderek hızına hız kattığında ne yaptığından emin bir şekilde kalçasını bastırıyordu arada. Zevkten dört köşe olmuş Jimin, ince beli sıkıca kavrayan elleriyle bedenini sabitlediğinde önceden genişletmiş olduğu deliğe sabırsızca gömmüştü kendini.
İkisinden de firar eden oldukça sesli inlemeler olabilirmiş gibi bedenlerini daha da yakarken gecenin uzun olacağının habercisiydi adeta.
-
Smut yazarken kızarıp kalıyorum o yüzden kısa kestim anskm çok utanıyorum.
Sırf başta fake attığım için üzülmeyin diye yazdım.
Bu arada bu finaldi. :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vaveyla, jikook
Fanfiction[minific, au!] jungkook, birlikte büyüdüğü hyunguna ne zaman aşık olduğunu ve bununla nasıl başa çıkması gerektiğini çözmeye çalışırken henüz çok gençti. -jikook | topmin, bottomkook. tüm hakları @chuvinette'ye aittir.