" Kız için çok üzüldüm ." dedi Sabahattin kırmızı kapaklı dosyayı incelerken.
" İşimiz bu defa zor olacak"
" Muhtemelen intihardan şüphelenmiyorsun."
" E tabi beni birazcık tanıyorsan bile bu sonuca varabilirsin. Önüme intihar diye onlarca vaka getirdiler ben onların cinayet olduğunu çözdüm. Hatırlamıyor musun? Bunun için ödül bile almıştım."
" Doğru. Bu bence de basit bir intihardan ibaret değil. Bak şu dosyada kanıtlar var."
" Hımm. Ceseti derin bir gölden çıkmış. Cesetinin derin bir gölden çıkması ve maktülün yüzme bilmemesi boğulduğunu gösteriyor. Gölün kenarında intihar kaseti bulunmuş. Maktülü o kaseti kaydetmesi için tehdit etmiş olabilirler. Ya da maktül bu kasedi kendi ızasıyla olabilir. Yusuf araştıralım bakalım makdül tiyatro kursuna katılıyor muymuş? Birde telefonunu incelemeye alın."
" Tamam. Arkadaşlarını sorguya çekmek ister misin?"
" Seve seve. Bir ihtimal daha var."
" Neymiş çok merak ettim."
" Yaz ayındayız ve serinlemek için göle girip boğulmuş olabilir."
" Belki ama yanında plaj malzemeleri yoktu. Ayrıca gölden çıkarıldığında üzerinde bir gömlek ve pantolon varmış.
" Olsun her ihtimale karşı araştır bakalım yüzme biliyor muymuş maktül?"
" Bu vakayı ikimize birlikte vermeleri iyi oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kütüphanecinin Ölümü
ActionBir gün Hilal adında bir kütüphaneci ölür. Bunun üzerine polis araştırmalar yapar. Araştırma yapan polisin bazı problemleri vardır ve onları çözmeye çalışır.