Vissza A Múltba 18 évvel ezelőtt Blanca születése

143 0 0
                                    

"Ariana szemszöge"

Tegnap este Enrico csak úgy egy szó nélkül eltűnt. Mostanra már haza kellett volna jönnie. Így hát, kikeltem az ágyból és a keresésére indultam. Útközben kettő őrbe botlottam.
-Jó reggelt Asszonyom! Kit keres? kérdezte Marco.
-Enricot, a férjemet. utáltam azt a szót kimondani hogy férjem. Rengetegszer megbántott és csalódást okozott. Akit a szívem alatt hordok sem önszántamból jött létre. Megszégyenített. Meggyalázott.
-Asszonyom, ami azt illeti, Enrico úr későn ért haza... kezdte el vakargatni a tarkóját Marco.
-Na és? Nem láthatom? tártam szét a karom.
-Nem egyedül jött. vágta rá kertelés nélkül Francisco a másik őr. Nem gondolkodtam csak cselekedtem. Enrico dolgozószobájához caflattam. Amint odaértem, világossá vált hogy megint felszedett valakit. A hangokból ítéltem. Kitártam egy résnyire az ajtót, a könnyek pillanatok alatt lepték el a szemem.

A nő a dolgozóasztalon volt kutyapózban, mögötte Enrico és a nyakát fogva tömte hátulról. Az elmémet ellepte a vörös köd. Elmentem az egyik őrhöz, kikaptam a fegyvert a tartóból, és visszaindultam. Kirúgtam az ajtót, ami hangos csattanással csapódott a falnak. A kis párocska rögtön szétrebbent.
-Megmondtam hogy én többet tudok adni Enriconak mint te. mosolyodott el gúnyosan Fiona.
-Nem tudtad megállni hogy ne bassz félre igaz? címeztem Enriconak, aki leszegett fejjel állt.
-VÁLASZOLJ! ordítottam el magam.
-Sajnálom. csak ennyi tellett tőle.
-És azt hiszed ezzel minden meg van oldva. a sírástól a hangom rekedt volt.
-És te... szegeztem a fegyvert Fionára, aki elsikította magát.
-K k kérlek... úgy remegett mint a kocsonya.
-Sokszor ártottál nekem. Mindig amikor minden rendben volt köztünk a férjemmel, akkor belekellett köpnöd a levesembe. Elég volt! a végét kiabáltam. Erős görcsölést éreztem. A fegyver elsült, és a golyó Fiona mellkasát találta el.  Enrico idelépett felakart venni, de ellöktem a kezét.
-Ne érj hozzám. köptem oda a szavakat.
Francisco kivitt a kocsihoz, beültetett, és útnak indultunk a magánklinika fele.

Leparkoltuk a kocsit, én már szinte vajúdtam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Leparkoltuk a kocsit, én már szinte vajúdtam. Francisco bevitt, azonnal az orvosok hordágyra raktak, és a szülőszobába vittek. A szülés komplikáció mentes volt, Blanca egészségesen jött a világra.

/fent van Blancaról kép/

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 04, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ROMANO MAFFIA MARKÁBAN 1Onde histórias criam vida. Descubra agora