Daar hoor ik me wekker. Ik sta rustig op een ga naar de badkamer waar ik me vervolgens vervris. Ik trek een broek een een grote sweater aan. Ik pak altijd maatje groot omdat ik bang ben dat je me vetrollen ziet. Zuchtend ga ik naar beneden. Ik zie Anouar op een stoel met zijn telefoon. "Hey Annie!" "Hey loubni!" "Kun je me alsjeblieft naar school brengen?" "Ja hoor. Wollah iemand zegt 1 woord tegen jou ik hang die op!" Ik ga naar hem een knuffel hem dankbaar.
"Yallah zied eten." Beveelt hij mij. Ik knik een maak een Musli voor me zelf. Ik eet het op me gemak terwijl ik me insta check. Ik zie allemaal haat op me foto.
Een traan verliet me oog. Snel veeg ik die weg. Een eet mijn musli op. Na dat ik klaar ben sta ik op een doe mijn nike airforce aan. Een amine staat al voor de deur. Amine is trouwens 19. Dus allang rijbewijs. Ik neem plek in de auto. Terwijl we rijden doe ik een leuk liedje een zing ik vals mee.
"Hou je bek!" "Oorpijn gekregen!" Ik moest super hard lachen.
Een zo maakte we een leuke ritje naar school.
Aangekomen stap ik uit. Ik zwaai me broer uit. Ik kijk of hij weg is een ja hij is weg. Ik ga rennend de school in. Ik val super hard. Ik kijk om me heen een iedereen lacht me uit. "Vervolgens douchen meid urg je stinkt hard ejoow!" Zegt soukaina. Terwijl ze met haar hand wapperde. Ze pakt een busje shampoo uit dr tas. Tf waar heeft zij dat ding gehaald.
Ze strooid die op mijn hoofd een dan pakt ze een flesje water een giet die over me hoofd. Ik hoor de bel gaan. "Doei!" Huilend sta ik op een ga een toilet binnen welke weet ik veel. Ik ga naar de kraan en was de schampo uit. Ik pak een kam een kam me haren.
Ik ga naar me klas een daar gaan we weer iedereen lacht me uit. "Loubna verlaat nu gelieve mij klas!" Schreeuwt Mevrouw sosit. Ik draai me om een verlaat de klas. Ik ga naar buiten een zit daar maar ergens. Ik pak een boek een Lees die maar.
_______________________________________Ik zie Amir. Ik stap de auto in. " een was het vandaag beter?" "Ja!" Zeg ik. Eigenlijk niet maar ja. hij knikt "Mooi zo." Hij begint te rijden. Ik krijg een bericht. "Wie is dat?" "Weet ik veel?" Hij probeert mee te kijken. "Anouar kijk uit!"
Piep....💔
......................................
Salam Shunsines deel 1 van een niew verhaal hoppelijk you enjoy it. Tot de volgende deel!☀️❤
JE LEEST
Hoe mijn leven eindige..
Actionsalam ik ben Loubna ik ben 17 een word gepest. Een wordt mishandeld door mijn ouders ik heb een broer Anouar. Hij is de enigste broer die liefde aan mijn toont door hem ken ik liefde. maar alsof me leven niet genoeg was. Er stond een speciaal verass...