Chapter 2

30 6 5
                                    

Ik wordt wakker ik kijk op een zie dat ik in het ziekenhuis ben beland. Ik Sloot me ogen dicht. Tot een dokter de deur open doet. Er kwam een super mooie vrouw naar me toe. Ik ben niet jarloes. Ik wil ook gewoon zoals haar zijn. "Een hoe gaat het?" In eenkeer dacht ik aan Anoaur hij ligt hier ook! "Waar is mij broer?!" Schreeuw ik als een gek.

"Rustig je broer is een verdieping hoger." Zegt ze kalm. "Alles gaat goed met hem!" Zegt ze verder. Ik knik maar wat. Hamdullah. Ze komt naar me een pakt een doosje zalf. Overal blauweplekken ejema ze smeert het op plaatsen waar ik ben verwond. Na 5 minuten Zegt ze gedag een gaat de deur uit.

Ik pakte me telefoon erbij een kijk wie die onbekend bericht stuurde. Ik zie Anomniepje. Ik drukte met trillende handen op. "Hey hoe was ziekenhuis?" Zag ik erop staan. Dus wacht deze man vrouw wist dat ik een accident zouden maken!? "WTF!" schreew ik. Tot ik de tweede bericht zie. Oke. "Je bent best mooi met die blauwenplekken." Staat er. Zeg me niet dat hij/zij langs is gekomen! Ik word gek ejema. Uren keek ik voor me uit.  Tot er een dokter komt. Met een kleine ontbijtje. Ik ga altijd op die Nutella. Die eet ik gewoon met lepel. Ik pak de brood een doe dr boter op met een plakje kaas. Rustig eet ik mijn ontbijt op. Ik ga kijk liggend voor me uit.

Ik val met die gedachtes in slaap.

Wakker worden zegt een dokter. Ik kijk op een zie dezelfde dokter. Ik gaap. "Hallo!' Zeg ik vriendelijk.

Ze kijkt me aan een skipt me.

Bitch

Na 5min was ze klaar een liep de deur uit.

Ik ga een beetje recht zitten. Een kijk voor me uit. Ik will gaan douchen. Ik druk op de rode Knop. Er komt een oude mevroutje. "Goedenmiddag mop! Lekker geslapen!" Zegt ze actief/blij.

"ja hoor!" Zeg ik terug blij. Ze lacht.
"Wat is de probleem?" zegt ze. "Ik wil gaan douchen." "Oke na het douchen kun je naar huis gaan alles gaat super goed met je!" Zegt ze blij. Ik knik dankbaar. "Dankjewel. Een vraagje is mijn broer Anouar ook goed?" "Dat weet ik niet allemaal van buiten dat kun je straks aan de balie vragen!" Zegt ze. "Owh oke dankje!" "Nog een fijne dag verder! Ojaah Heeft u hulp nodig met het douchen dat ben ik helemaal vergeten te vragen!" Zegt ze. "Dankuwel maar nee! Maar bedankt voor u aanbod. Ze knikt. "Maakt niet uit fijne dag verder!" "Dag! Zeg ik. Ze gaat de deur uit. Ik ga de douch in een was me goed. Na de douch trek ik hetzelfde kleren aan.

Ik doe men schoenen aan. Mijn haar heb ik trouwens in strakke staart gedaan. Ik pak me tas. Een ga naar de balie. Ik heb niets gebroken. Alleen een grote heftige wond op mijn been die dicht is genaaid een allemaal blauwe plekken. Ik ga naar de balie een vraag waar Anouar zit. "Sorry maar Anouar zit in de operatie kamer. Morgen kun je hem bezoeken!" "Is het erg?" Zeg ik met tranen in me ogen. "Nee hoor alleen moet hij 2dagen in het ziekenhuis blijven dan is hij kerngezond." Zegt ze.

Ik knik. Gelukkig.

Ik besloot een basic fit kaart te gaan aanmaken om te gaan sporten.

Want ik wil ook iets bereiken in me leven. Ik maak een basic fit kaart aan. Een morgen mag ik gaan sporten. Dat doe ik na school dan. Ik ga de stad in een koop allemaal sport spullen. Ik zie dat het 15 uur is 3uur dus ik besloot te gaan stappen naar huis.

Ik bel aan een me moeder schreeuwt 'meni Anouar?!" (Waar is Anouar!?) Ik legde haar alles uit. Behalve over Anomniepje. Ze gaf me een harde klap. Huilend ga ik naar boven. Ik zet mijn spullen klaar voor school een basic fit.

Ik ga op mijn telefoon. Een keek Netflix tot 1u snachts. Ik besloot eten ook te skippen. Want ze aten Pizza. Ik ga rustig naar beneden een maak sallade voor mezelf.  Eet het snel op drink nog een glaasje water een done. Ik ga naar boven een was kapot moe met Anouar in me gedachten viel ik inslaap.

Bedankt voor het lezen!❤ volg zeker deze liefe meid schrijfstersAQ en qamar_xx ze heeft 2 accounten! Dankjewel Shunsines voor het lezen!

stuur me sws een prive bericht Als jullie willen worden gepromoot ik doe dat met plezier so dont be shy!❤                                    

                             ☀️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 06, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hoe mijn leven eindige..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu