Selin 12 yaşında bir kenç kız .
Selin çok küçük yaşta milli şampiyonluk kazandı ama Selin çok utangaç bir kişilik olduğu için pek de istenilen teklifleri kabul etmedi ünlü olmamasına rağmen yine de herkes onu tanıyordu . Hatta tanımadığı okullar bile Selin ni tanıyorlardı . Selin bu konuda hiç dusunmedi ama ailesi çok para gözlerdi. Özellikle öz annesi öz babası ve öz ablası bu teklifleri duyunca Selin ' e baskı yaptılar ama Selin ailesi gibi para göz değildi tabi bizim tatlı Seliniimiz ailesinin bu kadar paraci olduğunu bilmiyordu . Selin bir süre sonra kendi kumbarasindan tam tamına 6.000 dolar çıkmıştı . Ablasi Selinin kumbarasindan tam tamına 3.000 dolarını almak istedi Selin ablasının yanında kendi kumbarasindan kırık bir şekilde görünce ablasına
neler olduğunu sordu. Ablasida işin içinden
siyrilabilmek için "Ben burada ne kadar para var
diye sayiyorum " dedi . Bizim saf Seliniimiz de
hemen inandı .Aradan tam tamına 10 yıl geçmişti . Selin genç bir kiz olmustu . Çocukluğunda olduğu gibi bu yaşında da ona hala büyük paralı teklifler geliyordu.
Ancak hala Selinin annesi , babası ve ablası o 10 yılda degismdiler . Annesi tabi Selini bu tekliflere ikna etmeye devam ediyor .
Ama Selin bu 10 yıldı nasıl annesine sinirlenip de neden annesine gerçekleri söylemiyorsa
Neyse evet Selinin ablası da tabi annesinden daha çok para göz bunu 10 yıl önce kanıtlamış oldu.
Tabi Selin taninirsa ablası da babası da ve annesinden tanınır . 2 gün önce Selinin ablasına teklif geldi .
Ablasi tam kabul ediyorum diyecekken kardeş Selin *Kabul etmiyorum * der. Ablasida ona neden böyle birşey yaptın diye sorunca Selin biz kendi kendimiz idare edebiliriz ve bir daha böyle bir teklif bir daha gelirse cevabım EVET değil HAYIR olacak diye son lafını söyler .
Eee tabi ablası Rose durur mu tabi ki durma Selin böylle birşey yapınca ona kibirlenir ve büyük bir nefret duyar Seline karşı .
Babası da şirketten dönmüş yeni yapacağı kötülüğü karısı Cloi ile konuşur . Ve ablası Rose babasını görünce hemen Selinin yaptığı olayı anlatır .
Babası bunu duyunca tüm şirket işlerini bir kenara yırtıp atar . Hemen Seline bir ceza düşünür ama bu cezayı sinirlenip iyi düşünmeliyiz çünkü eğer iyi dusunmesse Selin herşeyi anlayacak ve herşey bitecek ti . Bir ayrıntıyı unnum Selin aslinda Babasi John ve annesi Cloi nin çocuğu değil çok eskiden bu aile çok zengin idi ama Selin hayatlarına girince Zengin olan sadece Selin olmuştu onlarda yıllardır Seline acı çektiriyorlar zaten onları öz ve öz ailesi zannediyor ve kandıriliyor zaten .Devam Edecek ...