5. Bölüm Dila Evine Geri Dönüyor

4 1 0
                                    

En son biliyoruz ki Rose Dila ' nin yüzüne kaynar su boca etmişti sonra Dolabı olay yüzünden yurt dışında bir hastanede kalıyordu . Ama Dila geri dönüyor en iyisi biz hikayemizin  başından başlayalım .
Dila hastaneden çıkmış Türkiye bileti almıştı . Çok mutluydu çünkü Hem şehrine hemde Yağmura kardeşine geri donecekti . Rose her gün her saat herkesten intikam almak istediğini sayiklayip durdu. Rose ' nin kaldığı hapishane çok acmisizdi . Yani her yaptıkları hata onların kendilerine yaptıkları büyük bir ceza çünkü polislere yapılan şeyler kendilerini tehlikeye atmak demektir .
Neyse devam edelim . Yağmur çok heyecanliydi çünkü ablası Dila ne zaman geleceği hakkında birşey söylemedi belki yarın belki bugün gelebilirdi.
Cloi öz kızı Rose ' nin yaptığı bu büyük hata ya da suç yüzünden ona sinirliydi onu boğmak sokağa atmak istiyordu .
Yinede Yağmur Rose ' nin konusunu açmak istemiyordu . Ve sonunda Dila Türkiye'ye gelmişti ancak ancak onu sevmeyen biri olan Rose durmadı hapishanede telefon görüşmesi yaparken bir adamla konuştu ve odanın Dilayı kacirmasini istemişti . Tam Zile basiyorlen (Zile bastı ) ve o sıra tutulan adam Dilayı kaçırdı . Ve yanına bir adam koydu o adamin adı Dış Ses ti dış ses dilaya yardım edecekti a bu arada kimse dış sesi o kutuya koymadı bu kutu resmen karton kutuydu .
Dış ses kendisi gizlice o kutuya girdi oradan çıkmak istemiyorlardı çünkü 24 saat o karton kutuda kalacaktı

Kendi istekleri ile idi çünkü 24 saat kalacaklardı ve onu kaçıran kişi uponu 24 saatin sonunda cikabililerdi iste o video ☝
Ve bu arada kaçırilsa  bile Dilanin çocukluk hayali idi .

D
E
V
A
M

E
D
E
C
E
K ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Bir Kız  Doğuyor Adı ; Selin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin